Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه سفره مردم کوچک تر شده و مردم نگران هستند، گفت: من سعی دارم مشکلات معیشتی فوری مردم را در گام اول حل کنم.

به گزارش ایسنا، رستم قاسمی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز حال اقتصاد خوب نیست و بخش عظیمی از مردم به زیر خط فقر کوچ کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقت شعارهای «می شود» گذشته است. من سرباز کوچک وطن و نوکر مردم هستم که تجربه طولانی در آبادانی کشور دارم.

وزیر نفت دولت احمدی نژاد گفت: بیشترین توسعه در صنعت نفت در زمان تحریم های آمریکا و سازمان ملل اتفاق افتاد. ما بیشترین فروش نفت را در سال 90 و 91 داشته و تجربه عبور از تحریم ها و بی اثرکردن تحریم ها داشته ایم. با سازوکارهای پیش بینی شده، تحریم ها را بی اثر می کنیم.

وی ادامه داد: معتقدم دولتی مقتدر و انقلابی با ترکیبی از جوانان و بانوان و با حضور افراد با صلاحیت و تجربه نیاز کشور است. سیاست زدگی غده سرطان قوه مجریه شده است و این غده سرطانی موجب ایجاد مشکلات فراوانی برای مردم شده است. سفره مردم کوچک تر شده و مردم نگران هستند.

قاسمی با بیان اینکه سعی دارم مشکلات معیشتی فوری مردم را در گام اول حل کنم، تصریح کرد: دومین اقدام تغییر ریل گذاری اقتصادی کشور است. در حوزه فرهنگی واجتماعی باید مشکل ازدواج، مسکن و کار جوانان را حل کرد. با کشورهای همسایه و در مرحله بعد همه کشورهای دنیا بویژه کشورهای همسو باید ارتباط برقرار کرد. با دیپلماسی با کشورهای همسایه و جهان، میدان محوری و پرهیز از دفترنشینی میتواند مشکلات را کم کند.

وی درباره امکان ائتلاف با محسن رضایی و سعید محمد، گفت: قرار به ائتلاف میان ما نیست. ما برادریم و مردم تشخیص می دهند به چه کسی رای می دهند. ما با هم جلسه ای داشتیم و در این جلسه صحبتی درباره ائتلاف نکرده ایم.

قاسمی درباره فسادهای انجام شده در دوره وزارتش در وزارت نفت خاطرنشان کرد: اگر یک کارمند وزارت نفت در پرونده بابک زنجانی متهم شناخته شود، من پاسخگو خواهم بود.

وی درباره حضور وزرای احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور وزرای احمدی نژاد نشانگر توانمندی این وزرا است.

لینک کوتاه: asriran.com/003Hus

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» نشان داد جنگ‌هراسی در اقتصاد تاثیرگذار نیست

محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به عملیات «وعده صادق» گفت: مولفه‌های سیاسی، حوزه‌های امنیتی و موضوعات پیرامون آن در مباحث اقتصادی کشور تاثیر دارد، اما مولفه اصلی نیست.

وی توضیح داد: دشمنان ما در پی سال‌ها علاقه‌مند بودند که بگویند که در موقع وقوع جنگ اقتصاد ایران با مشکلات زیادی روبه‌رو شده و می‌خواستند این موضوع را به شکل اغراق آمیزی بزرگنمایی کنند تا جایی که می‌گفتند حتی نان گیر مردم هم نمی‌آید و مردم باید در صف‌های طولانی نان بایستند.

وی اضافه کرد: دشمنان این موضوع را بار‌ها اعلام می‌کردند که آمریکا آماده حمله است و اگر ایران حتی یک فشنگ به اسرائیل شلیک کند آنها تمام مواضع ایران را می‌زنند؛ این موارد رعب و ترس در مردم ایران ایجاد کرد که بخشی از آن به اقتصاد کشور هم وارد شد به طوری که طبق نظرسنجی‌ها خیلی‌ها نگران مباحث اقتصادی تا امنیتی بودند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عملیات «وعده صادق» نشان داد که هم هجمه نظامی دشمنان واقعیت ندارد و هم بر موضوعات اقتصادی اثرگذار نیست، پس باید راهکار رفع مشکلات در حوزه اقتصادی را در داخل کشور پیدا کنیم به عبارت دقیق‌تر کلید رفع مشکلات اقتصادی در زمین دیگران نیست و در زمین خودمان است.

پورابراهیمی در عین حال تصریح کرد: البته تحریم‌ها و تهدید‌ها به اندازه خودش اثرگذار است، اما بخش اصلی مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها و تهدید‌ها نیست. این چیزی است که عملیات «وعده صادق» نشان داد.

وی اضافه کرد: عملیات «وعده صادق» این موضوع را ثابت کرد که جنگ هراسی در اقتصاد کشور تاثیر زیادی ندارد و عملا تمامی نقشه‌های قبلی در ایجاد رعب بر بخش اقتصادی کشور را فرو ریخت البته که نمی‌توان تاثیر تحریم و تهدید بر اقتصاد را نفی کرد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • وزیر صمت: با وجود تحریم ۱۵۳ میلیارد دلار تجارت خارجی داریم
  • عملیات «وعده صادق» نشان داد جنگ‌هراسی در اقتصاد تاثیرگذار نیست
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • ببینید | درخواست فوری شهردار حاجی‌آباد از مردم؛ اوضاع خراب است!
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • منظور: با وجود تحریم‌ها آمادگی تامین انرژی پایدار منطقه و اروپا را داریم
  • روایت مقام سابق موساد از «زیرساخت باور نکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران»
  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه