Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش چهارشنبه ایرنا به نقل از فرمانداری حمیدیه ، شاهین هاشمی در نشست با جمعی از سادات، بزرگان عشایر و معتمدان شهرستان بیان کرد: باید در تمامی زمینه ها از ظرفیت معتمدان و سران عشایر برای فرهنگ سازی در جامعه استفاده نمود وبرای ایجاد وحدت در شهرستان از ظرفیت بزرگان و علما استفاده کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن عید سعید فطر و انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: هرجا بزرگان طوایف و معتمدان شهرستان حضور پررنگ در صحنه دفاع از ارزش ها داشته اند، نتیجه ای جز موفقیت و سربلندی برای کشور به همراه نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار حمیدیه در ادامه  با اشاره به تبعات ناامنی، نگهداری و استفاده از سلاح غیرمجاز و همچنین تیراندازی در مراسم محلی، اظهار داشت: می طلبد شیوخ و ریش سفیدان شهرستان علاوه بر عید سعید فطر و عدم ایجاد تجمع و رعایت دستور العمل های بهداشتی، مردم را به حضور حداکثری جهت شرکت در انتخابات سال جاری هدایت کنند.

استاندار خوزستان در مصاحبه اخیر خود از بزرگان و شیوخ در استان درخواست کرد برای مدیریت کرونا و کاهش دید و بازدید عید فطر ورود کنند .

برچسب‌ها عید سعید فطر ویروس کرونا حمیدیه پروندهٔ خبری تعطیلات عید فطر و نگرانی از شیوع کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید فطر ویروس کرونا حمیدیه عید سعید فطر ویروس کرونا حمیدیه اخبار کنکور عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه

وریا محمدی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: بازدید از شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر به صورت مستمر توسط اداره راهداری جهت بررسی و روند صدور بارنامه و صورت وضعیت صورت می‌گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قروه افزود: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ شرکت حمل و نقل کالا و یک شرکت مسافربری پلمب شدند.

وی گفت: در جریان بازدید‌های به عمل آمده ۶ شرکت متخلف دیگر نیز به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

محمدی ضمن اشاره به فعالیت ۱۴ شرکت حمل و نقل کالا و سه شرکت حمل و نقل مسافر در این شهرستان، یادآور شد: در سال گذشته ۱۶۷ هزار و ۹۳۲ بارنامه حمل کالا از مبدا شهرستان قروه صادر شد و میزان ۲۰ هزار و ۵۵۰ تن جابه‌جایی کالا به ثبت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • برخورد تریلر و پراید در حمیدیه ۶ مصدوم بر جای گذاشت
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • کشف ۴۰ تن گندم غیر قابل استفاده در حمیدیه
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • «هامون» داریوش مهرجویی به تئاتر می‌آید/ زنده نگه‌داشتن یاد بزرگان
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏