Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه ساخت خط ۱۰ متروی تهران سبب برخورداری ۶ منطقه پایتخت از مترو می‌شود، گفت: امسال نوسازی حدود ۱۵ هزار تاکسی فرسوده مدنظر قرار گرفته است.

خبرگزاری میزان_سیدمناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مراسم آغاز احداث قطعه نخست خط ۱۰ متروی تهران اظهار کرد: خط ۱۰ متروی تهران یکی از طولانی‌ترین خطوط متروی پایتخت محسوب می‌شود که احداث نخستین قطعه آن امروز آغاز شد و به زودی ایستگاه متروی اقدسیه و مرزداران در خط ۳ و ۶ نیز همزمان افتتاح می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اوراق مشارکت سال‌های ۹۷ و ۹۸ با حمایت شهردار تهران و اعضای شورای شهر دریافت شد و علت تحرک مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل، این دو منبع مالی بود. پیمانکاران نگران نباشند چرا که منابع مالی حاصل شده و اقدامات خوبی به زودی انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: طی چهار سال گذشت ۴۰ کیلومتر مترو ساخته شده و ۲۶ ایستگاه نیز به بهره‌برداری رسیده است و سرعت برنامه‌ها در سال گذشته و امسال افزایش یافته و برای نخستین بار سال پیش ۹ ایستگاه به بهره‌برداری رسید که در طول تاریخ سابقه نداشته است.  

هاشمی با بیان اینکه امسال نیز بهره‌برداری از ۱۴ ایستگاه در دستورکار قرار د ارد، گفت: در زمینه توسعه اتوبوس‌ها هنوز مصوبه ستاد ملی کرونا منجر به تحویل اتوبوس نشده است، ولی احتمالاً در سال جاری حدود یک‌هزار دستگاه به شهرداری تحویل داده می‌شود.  

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: البته شهرداری با منابع خود ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس را سال گذشته وارد چرخه بهره‌برداری کرد.  

وی با بیان اینکه ۳۰ میلیارد تومان از دولت به حساب شهرداری برای اورهال کردن واگن‌های مترو واریز شده است، گفت: ۲۰ میلیارد تومان هم از سازمان برنامه و بودجه برای نوسازی تاکسی‌ها دریافت شده است تا نوسازی تاکسی‌های فرسوده انجام گیرد.

بیشتر بخوانید:  نرم‌افزار شعبه‌یاب برای کمک به رأی‌دهندگان ۱۴۰۰ طراحی شد

معاون شهردار تهران گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال ۱۰ تا ۱۵ هزار تاکسی فرسوده نوسازی شود.

وی اعلام کرد: همچنین دو فراخوان برای کارت بلیت الکترونیک و دوربین‌های شهر تهران در حال پیگیری است و تا ماه‌های آینده فراخوان این موضوع عملیاتی می‌شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: این پروژه حدود یک‌هزار میلیارد تومان برای نوسازی دوربین‌های شهر تهران هزینه دارد که بخشی از محل جرائم رانندگی تأمین خواهد شد.  

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ساخت خط ۱۰ متروی تهران می‌تواند نقاط شمالی شهر را به طول ۴۳ کیلومتر به هم وصل کند و سبب برخورداری ۶ منطقه از مترو شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مناف هاشمی تهران حمل و نقل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مناف هاشمی تهران حمل و نقل معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خط ۱۰ متروی تهران بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ درصد ساکنان جوادیه تهران افغانستانی اند

ناصر امانی در دویست و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران در جریان ارائه گزارش بازدید از محله جوادیه با بیان این که ۴۴درصد از بافت این محله فرسوده است، اظهار داشت: علی‌رغم تسهیلاتی که شورا و شهرداری برای نوسازی بافت فرسوده در نظر گرفته‌اند، به دلیل ریزدانگی، نزدیک به ۱۰۰فقره پروانه نوسازی بافت فرسوده در این محله صادر شده است.

به گزارش ایلنا، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان این که شهرداری در روز‌های اخیر به‌خوبی در جمع آوری معتادان عمل کرده است، گفت: مساله‌ای که وجود دارد بازگشت معتادان است؛ کما این که در گذشته نیز بار‌ها به محل بازگشته‌اند.

امانی با بیان اینکه سقف یکی از مدارس محله جوادیه در حال ریزش است، تصریح کرد: تجمع ده‌ها نفر از اتباع در یک واحد مسکونی، نارضایتی مدیران مدارس و درخواست برای راه اندازی مدرسه مجزا برای اتباع در این بازدید مطرح شد.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین درخواست‌های مردم محله جوادیه شامل ساماندهی اتباع بیگانه، جلوگیری از ورود آن‌ها به محلات قدیمی و تعیین تکلیف ریل‌های راه‌آهن است که هیچ‌یک به مسئولیت شهرداری بازنمی‌گردد و وزارت کشور و اداره اتباع باید به این موضوعات رسیدگی کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۶۰ درصد ساکنان جوادیه تهران افغانستانی اند
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • برخورداری ۱۶۹ هزار مشترک روستایی از آب شرب تا پایان سال
  • احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟