Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:27:46 GMT

انتخاب میان اتوبار و وانت بار در تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۶۱۹۶

انتخاب میان اتوبار و وانت بار در تهران

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، از گذشته تا به امروز روند حمل و نقل و جابه جایی از جمله ویژگی‌های مهم یک شهر یا کشور فعال محسوب می‌شود. این ویژگی خصوصاً در کشورهای اقتصادی و صنعتی که همواره در تبادل کالا و خدمات هستند از اهمیت بسزایی برخوردار است. می‌توان گفت هر فردی حداقل یکبار در طول عمر خود مجبور به استفاده از خدمات باربری، وانت بار و یا اتوبار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وانت بار و اتوبار

نیاز به وانت بار و اتوبار هر دو خدماتی هستند که به منظور جابه جایی و حمل بار ارائه می‌شوند. در موضوع اسباب کشی منزل و یا محل کار عموماً خدمات شرکت‌های وانت بار و همچنین اتوبار مورد استفاده قرار می‌گیرد. شهرهای بزرگ مانند تهران به دلیل جمعیت زیادی که در خود ساکن دارند، طبیعتاً جابه جایی‌ها و نقل مکان‌ها نیز در آن بیشتر صورت می‌گیرد.

درخواست برای وانت بار در تهران به دلیل فعالیت گسترده شرکت‌ها در نواحی غرب و شمال از تقاضای بیشتری نسبت به سایر مناطق برخوردار است. اما اینکه وانت بار را برای جابه جایی خود انتخاب کنیم یا اتوبار را، مسئله مهمی است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

یکی از بهترین اتوبارهای تهران

کامیونت بارها بیشتر برای حمل و نقل داخل شهری استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها برای جابه جایی محل کار و منزل مناسب می‌باشند اما با توجه حجمی که می‌توانند بار بزنند بیشتر عموماً برای اسباب کشی منازل استفاده می‌شود و از جمله خودورهای فعال و پرتقاضا در اتوبار تهران می‌باشد. البته اگر شما شرکت بزرگی داشته باشید، با توجه به زیاد بودن تعداد وسایل آن، می‌توانید از کامیونت‌ها برای جابه جایی محل کارتان استفاده کنید.

همانطور که گفته شد اتوبار به خدمات زمینی حمل و نقل گفته می‌شود. با توجه به حجم وسایل و میزان مسافتی که قرار است طی شود، ماشین‌ها و خودرهای اتوبار مختلفی برای این منظور تعبیه شده‌اند. از ماشین‌های باربری می‌توان به کامیونت‌ها و کامیون‌ها اشاره کرد.

مسلماً برای جابه جایی از شهری به شهر دیگر شما نیازمند به خودرویی هستید که تمام وسایل مورد نظرتان در آن جایی گیرد؛ برای این منظور عموماً از کامیون‌های سنگین و تریلی استفاده می‌شود که دارای فضای زیادی برای حمل بار هستند. اما با توجه به ممنوع بودن تردد درون شهری این دستگاه‌ها، از آن‌ها تنها برای جابه جایی‌های خارج از شهری استفاده می‌شود.

وانت بار در غرب تهران

میزان وسایلی که از طریق وانت بار می‌توان جابه جا کرد نسبت به خودروهای قبلی بسیار کمتر است؛ اما با این حال می‌توان گفت پرکاربردترین خدمات باربری درون شهری محسوب می‌شود. شما می‌توانید شاهد این نکته در ناحیه شمال و غرب تهران باشید؛

با توجه به این که این منطقه جزء مناطق اقتصادی پایتخت می‌باشد و شرکت‌ها و دفاتر بسیاری در آن فعالیت دارند، درخواست وانت بار غرب تهران بسیار فعال‌تر از سایر مناطق است.

خدمات وانت بار بیشتر در میان کسب و کارها و امور مربوط به آن استفاده می‌شود. فرض کنید شما وسیله بزرگی مانند ساید بای ساید را از یک فروشگاه فروشگاه خریداری کرده‌اید، مسلماً برای حمل آن نمی‌توانید از ماشین خود استفاده کنید چون جا نمی‌شود!! به همین جهت برای حمل وسایلی مانند ساید بای ساید، ماشین لباس شویی و … از وانت بار استفاده می‌شود.

علاوه بر آن برای جابه جایی محل کار نیز از وانت بار استفاده می‌شود. با توجه به کم بودن تعداد وسایل کسب و کارها نسبت به اسباب و اثاثیه منزل، وانت بار بهترین گزینه برای حمل و نقل آن‌ها محسوب می‌شود.

خودروهای مختلفی در وانت بار وجود دارد که میزان حجم بارهای متفاوتی را می‌توانند حمل کنند. از جمله این دستگاه‌ها می‌توان به وانت پیکان، وانت پراید، وانت مزدا و وانت نیسان اشاره کرد. عموماً وانت پیکان و یا پراید برای جابه جایی وسایل کم و خرده مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ اما وانت نیسان و یا وانت مزدا برای حمل و نقل وسایل بزرگ و حجیم استفاده می‌شود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5210647

منبع: مهر

کلیدواژه: باربری کسب و کار حمل و نقل کسب و کار گروه خودروسازی سایپا صنعت خودروسازی کسب و کارهای اینترنتی اپلیکیشن موبایل لوازم خانگی طراحی سایت خودروسازان دکوراسیون منزل تعمیر لوازم خانگی کولر گازی تعرفه واردات گمرک درب ضد سرقت مواد ضدعفونی کننده استفاده می شود برای جابه جایی وانت بار برای حمل حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها

به گزارش جماران؛ به نقل از عصرایران، در روز سه شنبه مجمع انجمن صنفی پایگاه های خبری استان تهران برگزار و اعضای جدید هیات مدیره این انجمن برگزار شد.

در مجمع عمومی‌انجمن که روز سه شنبه گذشته با حضور اعضای انجمن صنفی و نماینده وزارت کار برگزار شد، هیات مدیره انجمن ضمن ارائه گزارشی از فعالیت انجمن، انتخابات اعضای جدید هیات مدیره را برگزار کردند.

در انتخابات برگزار شده، از میان کاندیداهای هیات مدیره، آقایان شاملو(ورزش۳) با ۱۲ رأی، فاتح (سیتنا) با ۱۱ رأی، امیری(تابناک) با ۱۰ رأی، نادعلی(جماران) با ۹ رأی و بربریان (اعتدال)با ۸ رأی بعنوان اعضای اصلی و خانم اسکندری(پارسینه) با ۷ رأی و آقای مقدم (الف)با ۵ رأی بعنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این انجمن صنفی انتخاب شدند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • جابه‌جایی بیش از ۳۲ هزار مسافر در راه‌ آهن زاگرس
  • اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • اعلام جزییات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • شوک به شانا در دومین روز تبلیغات انتخابات /۱۱ کاندیدای مشترک شورای وحدت و امنا/ توافق سه گانه بر روی دو کاندیدا
  • هرگونه جابه جایی دام بدون اخذ مجوز در تربت‌ جام ممنوع شد
  • جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • جابه‌ه‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو