Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@00:21:32 GMT

پذیرش کیف پول جیرینگ در شعب افق کوروش در سراسر کشور

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۶۳۶۶

پذیرش کیف پول جیرینگ در شعب افق کوروش در سراسر کشور

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در مراسم امضا تفاهم نامه پذیرش و بهره برداری از کیف پول الکترونیک جیرینگ در کلیه شعب فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش که با حضور دکتر حسین صبوری؛ قائم مقام مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، قائم مقام و عضو هیأت مدیره همراه اول، مدیرعامل شرکت فناوران انیاک و مدیرعامل شرکت پرداخت اول کیش (جیرینگ) و برخی از مدیران این شرکت‌ها برگزار شد با انجام اولین تراکنش؛ پذیرش و بهره برداری کیف پوال الکترونیک جیرینگ در کلیه شعب فروشگاهی افق کوروش در سراسر کشور آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس تفاهم‌نامه شرکت فروشگاه‌های افق زنجیره‌ای کوروش و شرکت پرداخت اول کیش (جیرینگ) هزینه خرید از فروشگاه‌های افق کوروش، از طریق اپلیکیشن و کیف پول جیرینگ قابل پرداخت است.

با پذیرش کیف پول الکترونیک جیرینگ در شعب فروشگاهی افق کوروش که یکی از خدمات این شرکت برای مشتریان خود است ضمن این که مشتریان از استفاده فیزیکی از کارت بانکی در دوران شیوع ویروس کرونا بی‌نیاز می‌شوند می‌توانند با نصب اپلیکیشن جیرینگ با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی که از اهمیت بالایی برخوردار است، در نهایت دقت و سلامت؛ علاوه بر سهولت در انجام فرایند پرداخت مالی، خرید بسته‌های شارژ اینترنت و پرداخت قبوض خود را به ایمن‌ترین روش ممکن انجام دهند.

گفتنی است شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای کشور که با بیش از ۲۵۰۰ شعبه فروشگاهی به بخش خصوصی تعلق دارد از پیشگامان استفاده از تکنولوژی‌های نوین در شعب فروشگاهی خود محسوب می‌شود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5210730

منبع: مهر

کلیدواژه: پرداخت الکترونیک همراه اول فروشگاه زنجیره ای کسب و کار گروه خودروسازی سایپا صنعت خودروسازی کسب و کارهای اینترنتی اپلیکیشن موبایل باربری خودروسازان لوازم خانگی طراحی سایت دکوراسیون منزل تعمیر لوازم خانگی تعرفه واردات گمرک تبلیغات بیمه شخص ثالث افق کوروش شعب فروشگاه زنجیره ای کیف پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فارسی‌ها در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، استاندار فارس در آخرین جلسه هماهنگی با مدیران مسئول دستگاه‌های مختلف استان برای حضور فعالانه فارس در نمایشگاه اکسپو ۱۴۰۳ گفت: در این نمایشگاه هر تعداد زنجیره‌های ارزش در استان وجود دارد را ارائه کنید، ایجاد زنجیره‌های ارزش جدید با مشارکت سایر استان‌ها با هدف وحدت و هم‌افزایی در دستور کار قرار گیرد.
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان IRANEXPO ۲۰۲۴ (ایران اکسپو ۲۰۲۴) با پیش بینی بازدید بیش از دو هزار و ۵۰۰ تا سه هزار تاجر و بازرگان خارجی از بیش از ۹۰ کشور دنیا قرار است از فردا تا دوازدهم اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می شود.

این نمایشگاه در هفت گروه کالایی صنایع غذایی ، کشاورزی و شیلات - صنعت - گروه پتروشیمی - فرش دستباف ، صنایع دستی و گردشگری - دارو ، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی ، محصولات شیمیایی و آرایشی و بهداشتی - صنعت ساختمان و خدمات فنی و مهندسی  و گروه خدمات بر پا می شود.
محمد هادی ایمانیه با بیان اینکه برای شرکت در این نمایشگاه دو هدف را دنبال می‌کنیم، افزود: نخستین هدف شرکت در اکسپو ۱۴۰۳ استفاده غیر فارسی‌ها از تولیدات و محصولات استان است و در مرحله بعد افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌هایی است که در فارس پس از برگزاری این رویداد بین‌المللی انجام می‌شود.

به گفته معاون توسعه کسب و کار بین المللی معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری حدود ۷۰۰ شرکت دانش بنیان و فناور ایرانی در نمایشگاه اکسپو ایران ۲۰۲۴ حاضر می‌شوند که می‌توانند دستاورد‌های خود را به بازدیدکنندگان خارجی ارائه کنند.
سید مجتبی قدمگاهی تصریح کرد: در نمایشگاه اکسپو ایران ۲۰۲۴ غرفه‌ای مربوط به معاونت توسعه کسب و کار بین المللی  و صندوق توسعه صادرات برپا می‌شود.
قدمگاهی گفت: این غرفه در سالنی است که زنجیره‌های ارزش استانی هم توسط وزارت کشور قرار است معرفی شود و ما از این فرصت استفاده خواهیم کرد تا زنجیره ارزش صادراتی استانی را از درگاه‌ها و پایگاه‌های صادراتی خودمان در سراسر دنیا به یک شبکه تبدیل و آنها را به دنیا معرفی کنیم.
نمایشگاه اکسپو را سازمان توسعه تجارت ذیل وزارت صمت هر سال برگزار می‌کند و پارسال حدود ۵۰۰ میهمان و شرکت خارجی در اکسپو ۲۰۲۳ حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • حضور فارسی‌ها در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ایران
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • ‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود
  • استفاده هکرها از دستگاه‌های سیسکو برای جاسوسی
  • تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش