Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@23:49:19 GMT

قدرتعلی حشمتیان در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت نام کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۶۵۳۷

قدرتعلی حشمتیان در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت نام کرد

قدرتعلی حشمتیان، دبیر کل جبهه مستقلین و اعتدالگرایان، با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت‌نام کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

قدرتعلی حشمتیان، دبیر کل جبهه مستقلین و اعتدالگرایان، با حضور در ستاد انتخابات داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی      
بنابر اعلام ستاد انتخابات کشور، داوطلبان هنگام ثبت‌نام باید از رجال مذهبی، سیاسی، ایرانی‌الاصل، دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران، مدیر و مدبر، دارای حسن سابقه و امانت و تقوی و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور باشند.

اسناد و مدارک اثبات‌کننده صلاحیت داوطلبان که هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری تعیین شده از جانب شورای نگهبان اعلام کرده هنگام ثبت‌نام داوطلبان، دریافت و در اختیار شورای نگهبان قرار می‌گیرد.

براساس اعلام شورای نگهبان داوطلبان باید مدارکی همراه داشته باشند که اثبات کند سن آن‌ها بین ۴۰ تا ۷۵ سال است، دارای حداقل مدرک کارشناسی ارشد هستند و حداقل ۴ سال در مدیریت‌های کلان و ملی سابقه داشته‌اند.

سخنگوی شورای نگهبان با اعلام اینکه مصوبه شورای نگهبان لازم‌الاجراست افزود: بدیهی است کسانی از نظر این شورا ثبت‌نام کننده تلقی می‌شوند که مدارک اعلام شده را هنگام ثبت‌نام ارائه کرده باشند. برچسب ها: حشمتیان ، دبیر کل ، جبهه ، مستقلین ، اعتدالگرایان ، ستاد انتخاباتی ، 1400

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: حشمتیان دبیر کل جبهه مستقلین اعتدالگرایان ستاد انتخاباتی ستاد انتخابات شورای نگهبان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۶۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس

مساح دبیر هیئت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: کلاس‌های آموزشی برای یادآوری مسائل نظارتی انتخابات در طول هفته آینده برای این ناظران برگزار خواهد شد.

 وی افزود: ملزومات مورد نیاز برای برگزاری این مرحله به استان رسیده و تا پایان هفته بین ۳ شهرستان توزیع خواهد شد.

مساح در خصوص افرادی که در این مرحله می‌توانند رای دهند، گفت: کسانی که در مرحله قبل در حوزه بیرجند، درمیان و خوسف رای داده اند و یا کسانی که در مرحله قبل در هیچ حوزه انتخابیه موفق به رای دادن نشدند؛ می‌تواند در این مرحله شرکت کنند.

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به تبصره ۴ ماده ۱۱ قانون انتخابات بیان کرد: مجوز اخذ رای از واجدان شرایط بر اساس نتیجه استعلام دستگاه‌های احراز هویت خواهد بود.

مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟