Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان کتابخانه ها موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی امضاء کرد

به گزارش قدس آنلاین، در امضاء این تفاهم نامه، طرفین بر توسعه همکاری های علمی و پژوهشی در همه زمینه های علمی و مرتبط با موضوع فعالیت ها و استفاده از ظرفیت های تخصصی و کارگاهی در زمینه های آموزش آرشیو و نگهداری اسناد، حفاظت و مرمت اسناد، فهرست نویسی و نمایه سازی اسناد و تاریخ شفاهی، استفاده از خدمات، امکانات فنی، هنری و منابع کتابخانه ای، اطالعاتی و آرشیوی متقابل با معرفی پژوهشگران طبق مقررات طرفین تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سرتیپ ستاد رضا آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا و مدیر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آجا در خراسان رضوی، بر فراهم سازی زمینه مصاحبه با فرماندهان قرارگاه منطقه ای شمالشرق نزاجا و در اختیار گذاشتن تصاویر اسناد مرتبط با این حوزه و  مصاحبه های تاریخ جنگ متعهد شد و برای آموزش کارشناسان موزه رضوی در مستند سازی سلاح های موجود در گنجینه رضوی اعلام آمادگی کرد.

سازمان کتابخانه ها موز ه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در این تفاهم نامه متعهد شد برابر ضوابط داخلی، مواد و اسناد مطالعاتی و فرهنگی موجود تصاویر نسخ خطی، اسناد، پایان نامه، منابع الکترونیکی، منابع دیداری و شنیداری و مطبوعات و... مربوط به موضوعات مورد نظر و مشترک مطالعاتی را در اختیار محققان و کارشناسان پژوهشگر معرفی شده قرار داده و با بهره گیری از نویسندگان و مراکز انتشارات آستان قدس رضوی جهت تدوین و تالیف کتب دفاع مقدس که از سوی نهاد ارتش معرفی می شوند همکاری کند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سازمان کتابخانه ها موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی تفاهم نامه همکاری آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات با هدف تامین مالی شرکت‌های صادراتی در صنایع پیشرفته به امضا رسید.

سمانه توکلی مدیر بازاریابی و امور مشتریان صندوق ضمانت صادرات در مراسم این تفام‌نامه که امروز در محل نمایشگاه اکسپو برگزار شد، گفت: مشارکت در زمینه تعریف مدل‌های جدید حمایتی و تامین مالی با محوریت صادرات و صدور ضمانتنامه‌های مشترک جهت حمایت از شرکت‌های صادراتی دانش‌بنیان و بنگاه‌های فعال در صنایع پیشرفته از اهداف این تفاهم‌نامه است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های حمایتی و وثایق ترجیحی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و همکاری در زمینه اعتبارسنجی شرکت‌ها از اهداف این تفاهم‌نامه همکاری است.

توکلی عنوان کرد: همچنین تسهیل ارائه خدمات هر دو صندوق به ذی‌نفعان فعال در زمینه صادرات و صنایع پیشرفته در اولویت برنامه‌های امسال هر دو مجموعه قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: همکاری در زمینه انتقال دانش فنی و تبادل تجارب و اطلاعات در ارزیابی ریسک و توسعه زمینه‌های آموزشی و پژوهشی، مشارکت در تامین مالی طرح‌های صادراتی با نرخ ترجیحی و حمایتی و هدایت جامعه هدف صنایع پیشرفته بالقوه به استفاده از ظرفیت‌های بیمه‌ای و ضمانت‌نامه‌ای صندوق ضمانت صادرات برای شرکت‌های صادراتی از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • بررسی زمینه‌های پژوهشی حوزه بازی میان ایران و دانشگاه سینرجی
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • یادگارهایی از «خلیج‌فارس» در آستان مبارک رضوی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند