Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@22:00:43 GMT

تانکر ۶ هزار لیتری گازوئیل در تهران واژگون شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۷۰۳۶

تانکر ۶ هزار لیتری گازوئیل در تهران واژگون شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۲ امروز این حادثه در جاده لشگرک، بعد از گردنه کوچک به سمت لواسان به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و با توجه به اینکه محل حادثه  خارج از حوزه استحفاظی شهرداری و آتش نشانی تهران بود اما ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو حامل کف و تانکر آب به عنوان نیروهای کمکی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید جلال ملکی افزود: در محل مشاهده شد یک دستگاه تانکر ۶ هزار لیتری حامل گازوئیل به هنگام حرکت بدلایل نامشخص از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با نیوجرسی‌ حاشیه بزرگراه در محل واژگون شده است.

وی ادامه داد: راننده ۳۶ ساله این تانکر بر اثر واژگونی در داخل اتاقک متلاشی شده محبوس بود که آتش نشانان این فرد که مصدوم شده بود را تحویل عوامل اورژانس دادند.

ملکی خاطرنشان کرد: در محل نشت گازوئیل روی داده بود که آتش نشانان نسبت به ایمن سازی محل اقدام کردند.

به گفته وی، علت این حادثه در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور است

 جاده لشگرک در حاشیه جاده لواسانات در شمال شرق تهران قرار دارد.

پربیننده ترین برادر، برادر را کشت تهدیدهای زن میانسال به قیمت جانش تمام شد تصادف قطار مسافربری با پراید در حوالی ورامین + عکس مرگ زن جوان پس از عمل لیپوساکشن دو کشته در سقوط هواپیمای آموزشی در اراک

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تانکر سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت

مجید اصغری در گفت و گو با خبرنگار مهر از فوت مرد ۳۰ ساله‌ای در پی گازگرفتگی خبر داد و افزود: این حادثه در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ به آتش نشانی اطلاع داده شد، که بلافاصله تیم امدادی به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: این حادثه در شهرک نقش جهان و به علت نشت گاز شهری رخ داده بود، که با حضور عوامل آتش‌نشانی و بررسی محل حادثه جسد مردی حدوداً ۳۰ ساله مشکوک به گاز گرفتگی پیدا شد.

مسئول آتش نشانی پیشوا گفت: علت اصلی و دقیق فوت توسط پزشکی قانونی اعلام می‌شود.

کد خبر 6089036

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • (ویدئو) واژگون شدن خودروی «بن گویر» و زخمی شدن وی
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد