Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هادی هادی نسب با تأکید بر ضرورت توجه به نقش حیاتی و جایگاه حوزه روابط عمومی در ادارات، گفت: در برخی ادارات نقش راهبردی روابط عمومی به عنوان مسئولیت دست چندم به افراد واگذار شده که این نبود توجه به رسالت و جایگاه روابط عمومی، تحقق جامع و کامل رسالت سازمان‌ها را نیز دچار اختلال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی‌نسب با تشریح برخی از وظایف مسئولان روابط عمومی، تعامل و ارتباط مؤثر با محیط درون و برون سازمانی را مهم قلمداد کرد و افزود: هرچه این فضای تعامل و همکاری بیشتر و گستره‌تر باشد، زمینه رشد و شکوفایی بیشتر ادارات و بدنبال آن پیشرفت بیش از پیش شهرستان فراهم خواهد شد.

او افزود: در بحث اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی، باید عملکرد دستگاه‌ها به سمع و نظر مردم برسد و خدمات قابل ارائه ادارات، دستورالعمل‌ها و موارد قانونی نیز باید اطلاع‌رسانی شود تا مردم با آگاهی کامل و رضایت حداکثری به انجام امور مربوطه بپردازند.

هادی نسب در ادامه با بیان اینکه روابط عمومی‌ها اصلی‌ترین حلقه ارتباطی بین مدیران و کارکنان هستند و می‌توانند نقش مهمی در ایجاد فضای همدلی و مدیریت میان افکار جمعی مدیران و کارکنان داشته باشند، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از ارکان اصلی ادارات باید تلاش کنند با کمک همدیگر فضای مناسب برای ارائه خدمات بهتر مدیران را فراهم نمایند.

هادی‌نسب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت توجه به آذین‌بندی و فضاسازی بصری داخلی و بیرونی ادارات شهرستان و رفت و آمد و تعامل بیشتر میان مدیران دستگاه‌ها در مناسبت‌های مختلف، خاطرنشان کرد: از ظرفیت فهرست سالانه مناسبت‌های ملی و مذهبی می‌توان برای ایجاد حس مودت و همکاری، انتقال اطلاعات، افکارسنجی و تعامل با درون و برون سازمان‌ها و ادارات استفاده نمود.

وی در ادامه گفت: نقش روابط عمومی ادارات درخصوص مشارکت و حضور مردم در انتخابات، تحقق مشارکت پرشور مردم در حماسه سیاسی انتخابات پیش‌رو، نیازمند استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود بویژه تبیین اهمیت حضور مردم  از سوی ادارات و رسانه‌ها خواهد بود.

وی افزود: در این میان نقش روابط عمومی ادرات در برای فضاسازی انتخاباتی در سطح شهرستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعامل و همکاری روابط عمومی حقوق شهروندی روابط عمومی هادی نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد

مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جلال مختاری، مدیر کل روابط عمومی راه آهن از فروش فوق العاده بلیت قطار مشهد از امروز خبر داد.

وی افزود:‌ با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق العاده در مسیر مشهد پیش بینی شد که از امروز سه شنبه 11 اردیبهشت از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه روابط ایران و تانزانیا در ارتباطات و فناوری‌اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است