Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@16:30:07 GMT

عامل توزیع دلارهای جعلی در سیستان و بلوچستان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۷۴۰۸

عامل توزیع دلارهای جعلی در سیستان و بلوچستان دستگیر شد

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: فردی که به توزیع مقادیری قابل توجهی دلار جعلی در بازار شهرستان‌های کنارک و چابهار اقدام کرده بود با تلاش پلیس آگاهی کنارک دستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کنارک با اشراف اطلاعاتی خود از ورود مقادیر قابل توجهی ارز جعلی، در شبکه معاملاتی این شهرستان و شهرستان چابهار مطلع و شناسایی و دستگیری عامل توزیع این دلارهای تقلبی را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: کارآگاهان پلیس با تحقیقات تخصصی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، در این رابطه زنی میانسال را که از تهران دلارهای جعلی را وارد شهرستان کرده و در قالب خرید زمین، طلا و ... به  توزیع آنها در بازار چابهار و کنارک اقدام کرده بود را شناسایی کردند.

ورود دادستان نظامی به حادثه تیراندازی در ‌ایرانشهر / مأمورانی که ‌تیراندازی کرده بودند ‌بازداشت شدند‌درگیری مأموران انتظامی ایرانشهر با سرنشینان مسلح یک خودرویکی از تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان به شهادت رسید

وی تصریح کرد: سرانجام مأموران در اقدامی به موقع با کمک مأموران "نسوان" شهرستان این زن را قبل از خروج از شهرستان در فرودگاه کنارک دستگیر کردند. در بازرسی از چمدان مسافرتی متهم بیش از  69 هزارو 500 دلار جعلی که به صورت ماهرانه‌ای در چمدان جاساز کرده بود کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهمه به مراجع قضائی از شهروندان خواست نسبت به اصالت ارزهای مبادله شده در معاملات خود حساسیت بیشتری داشته و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/391/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کیانوش نورمحمدی از دستگیری یکی از اوباش تحت تعقیب در ملارد خبر داد.

نورمحمدی با بیان اینکه این اوباش که تحت تعقیب پلیس قرار داشته در منطقه «خوشنام» شهرستان ملارد دستگیر شده است اظهار کرد: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، در این پرونده متهم را در یکی از مناطق صفادشت مورد شناسایی قرار دادند.

فرمانده انتظامی ملارد عنوان کرد: مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی، در عملیاتی، شرور و اوباش تحت تعقیب را در مخفیگاهش در صفادشت دستگیر کردند.

وی افزود: اوباش دستگیر شده در بازجویی‌های صورت گرفته به جرم خود مبنی‌بر شرارت با سلاح سرد اعتراف و در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6095090

دیگر خبرها

  • اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان