Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت : شهروندانی که رمز کارت هوشمند سوخت خود را فراموش کرده‌اند، به منظور پیگیری و برطرف کردن این مشکل می‌توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی خود و خودرویشان با مراجعه حضوری به نواحی ششگانه (مرکزی، کنگاور، سنقر، اسلام آباد غرب، قصرشیرین، پاوه) نسبت به پیگیری درخواست خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : هر کارت سوخت در مدت زمان کوتاهی رمز گشایی و تحویل مراجعه کنندگان خواهد شد.

او از مسدود شدن ۸۵۰ کارت سوخت در سال ۹۹ که به‌وسیله آن‌ها اقدام به عرضه خارج از شبکه کرده بودند، خبر داد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت ملی نفت شرکت نفت کارت سوخت مدارک هویتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان

 محمد بنی سعید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: در سال۱۴۰۲، بیش از ۱۶ میلیون و ۳۸۱ هزار لیتر فرآورده به سه هزار ۴۴۰ فروند هواپیما در مراکز سوختگیری هواپیمایی منطقه آبادان سوخت‌رسانی شده است.

به گفته او این رقم بیانگر رشد ۲۱ درصدی تامین سوخت و افزایش ۳۵ درصدی تعداد فروند هواپیما‌های سوخت گیری شده نسبت سال ۱۴۰۱ است.

 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان دارای دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در آبادان و ماهشهر است که مسئولیت سوخت‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی، در فرودگاه‌های جنوب غرب استان را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • پیگیری مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ تهران
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • رمزگشایی از سیگنال‌های برجامی آمریکایی‌ها پس از عملیات وعده صادق/ آیا ایران به دنبال تغییر در دکترین ساختن بمب اتمی است؟
  • رمزگشایی از ماجرای مرموز روستایی که یک شبه ناپدید شد!
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان