Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@03:18:46 GMT

پایان رویای قهرمانی؛ 7 افتضاح فصل بارسلونا (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۷۴۷۲

پایان رویای قهرمانی؛ 7 افتضاح فصل بارسلونا (عکس)

اگر معجزه ای رخ ندهد، بارسا فصل را تنها با یک جام کوپا دل ری به اتمام خواهد برد. هواداران بارسلونا بدون شک هفت بازی فاجعه بار فصل جاری را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، برای بارسا عملا تعطیلات تابستانی از دیشب شروع شد. تنها دو بازی برابر سلتا و ایبار باقیمانده و بعید است آبی اناری ها پس از تساوی 3-3 برابر لوانته دیگر شانسی برای قهرمانی لالیگا داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین سال متوالی است که دست بارسا از لالیگا کوتاه می ماند.

 

 

 

 

از 4 بازی اخیر و در حالی که بارسا به پیروزی برای قهرمانی نیاز مبرم داشته، تنها توانسته 5 امتیاز کسب کند و به خصوص شکل از دست دادن پیروزی در بازی دیشب نشان می داد که بارسا تیمی بدون روح و شخصیت لازم برای قهرمانی است. تیم تحت هدایت رونالد کومان برتری 0-2 نیمه اول را در نهایت با تساوی 3-3 عوض کرد.

درست است که بارسا امسال پروژه ای جدید را با تعداد زیادی بازیکن جوان و کم تجربه شروع کرده و هواداران بارسا شاید بتوانند ناکامی در بازی های رودررو برابر رئال و اتلتیکو را درک کنند اما دیدارهای دیگری در طول فصل بوده که بارسا به بدترین شکل ممکن در آنها ناکام مانده است.

 

 

 

 

 

در زیر به هفت مورد اشاره خواهد شد:

 

 

 

 

شکست 2-1 در زمین کادیز

بارسا در حالی به زمین کادیز رفت که باید سه امتیاز را کسب می کرد ولی روی دو اشتباه فردی دو گل دریافت کرد و در نهایت بازی را باخت که شروعی بود بر ناکامی های فصل این تیم. گل اول روی ضربه کرنر حاصل شد در حالی که هیچ بازیکنی از بارسا درون محوطه جریمه اقدام به یارگیری نکرده بود. گل دوم هم نتیجه ناهماهنگی عجیب جوردی آلبا، لنگله و تراشتگن حاصل شد.

 

 

 

 

شکست 0-3 از یوونتوس

بارسا به یک تساوی و حتی باخت 2-0 نیاز داشت تا به عنوان صدرنشین راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود اما در نهایت این اتفاق نداد. یوونتوس در نوکمپ پیروز شد و صدرنشین به دور بعد رفت. نمایش بارسا بسیار دور از انتظار بود.

کریستیانو رونالدو در خانه مسی دبل کرد و گل دیگر را وستون مک کنی به ثمر رساند.

 

 

 

 

شکست 2-3 در فینال سوپرکاپ از بیلبائو

بارسا تا دقیقه 90 از بیلبائو پیش بود ولی گل تساوی را دریافت کرد و سپس در وقت اضافه اول اینیاکی ویلیامز گل سوم را برای بیلبائو زد و با همان گل قهرمانی از دست بارسا خارج شد.

گل تساوی دقیقه 90 ویالیبره در حالی به ثمر رسید که بارسا با گل دیرهنگام گریزمان تنها چند ثانیه تا قهرمانی فاصله داشت.

 

 

 

 

شکست 1-4 خانگی از پی اس جی

بارسلونا در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ابتدا با پنالتی لیونل مسی از پی اس جی پیش افتاد ولی در ادامه 4 گل دریافت کرد که سه گلش توسط کیلیان امباپه به ثمر رسید. در بازی برگشت بارسا نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 برسد و پس از مدت ها در یک هشتم نهایی با لیگ قهرمانان وداع گفت. بازی رفت به خوبی ثابت کرد که بارسلونای کومان تیمی برای چالش های بزرگ نیست.

 

 

 

 

تساوی عجیب خانگی برابر کادیز

بارسلونا تا دقیقه 90 با یک گل از کادیز پیش بود و موقعیت های زیادی را هم از دست داد تا در نهایت میهمان با پنالتی دقیقه 88 گل تساوی را بزند و دو امتیاز حساس را از دست بدهد.

 

 

 

 

شکست حیرت انگیز 1-2 از گرانادا

بارسا در صورت برتری در نوکمپ بر گرانادا صدرنشین لالیگا می شد و سرنوشت قهرمانی را در دست خود می گرفت. ابتدا بارسا بود که به گل رسید ولی در نیمه دوم بازهم روی دو اشتباه فردی دو گل دریافت کرد و بازی را باخت. باخت بارسلونا به قدری عجیب بود که بسیاری همان شب به این نتیجه رسیدند که تیم لایق قهرمانی نیست.

 

 

 

 

تساوی 3-3 برابر لوانته

تساوی دیشب هم عملا شانس بارسا را برای قهرمانی کاهش داد و این تیم فصل را احتمالا تنها با یک جام(کوپا دل ری) به اتمام می برد.

 

پاری سن ژرمن کیلیان امباپه کریستیانو رونالدو بارسلونا یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن کیلیان امباپه کریستیانو رونالدو بارسلونا یوونتوس برای قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!

به گزارش ورزش سه، در شبی که مدافع عنوان قهرمانی از فوق ستاره ایرانی‌اش مسلم اولاد قباد بهره می‌برد و حسین طیبی دیگر ملی پوش ایرانی را در اختیار نداشت، در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا رفت و در پایان با نتیجه ای باورنکردنی از سد حریف قدرتمند خود گذشت و پس اینترموویستار اسپانیا، به دومین تیمی لقب گرفت که از عنوان قهرمانی خود در اروپا دفاع کرده است.

شاگردان وادیلو که اختلاف‌ را در دقایق پایانی چشمگیر کردند و با نتیجه پنج بر یک پیروز شده بودند، ابتدا با گل آدولفو از آبی اناری‌ها عقب افتادند، اما ثانیه های بعد توسط روملو به گل تساوی بخش دست یافتند و در ادامه برتری‌شان را بر صدرنشین لیگا اسپانیا دیکته کردند.

برتری بزرگ پالما برابر بارسلونا در حالی بدست آمد که آن‌ها در کوپادِاسپانیا و لالیگا (لیگا ناسیونال ) از رقیب دیرینه شکست خورده بودند، اما در فینال چمپیونزلیگ نشان دادند که متخصص اروپا شده اند و بلوگرانا را در هم کوبیدند تا فوق ستاره های فوتسال دنیا در تیم بارسلونا شکست سنگینی را متحمل شوند.

مسلم اولاد قباد، مرد سال فوتسال آسیا که در مراحل قبلی تاثیر بسزایی در صعود پالما به فینال اروپا را داشت، در این نبرد به میدان رفت و در نیمه دوم کارت زرد گرفت. اولادقباد با این قهرمانی، برای دومین بار متوالی موفقیت بزرگی را به کلکسیون افتخاراتش اضافه کرد و پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا، به توفیق بزرگ دیگری دست یافت تا روز های رویایی را تجربه کند.

حسین طیبی که فصل گذشته از ستاره های لیگ قهرمانان به شمار رفت و در صف بهترین‌های مسابقات جای گرفت، در این فینال به علت مصدومیت قادر به همراهی پالما نبود.

در این دوئل جذاب، لوزانو کاپیتان بارسلونا در دقایق پایانی با کارت قرمز مستقیم داور از زمین مسابقه اخراج شد.

پالمایی‌ها در ۱۵ دیدار اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا شکست ناپذیر بوده اند تا رکورد بزرگی را از خود برجای بگذارند.

ولاسکو رهبر بارسلونا، اولین سرمربی ای است که در 80 بازی فوتسال باشگاهی یوفا حضور داشته. او در حال حاضر رکورد سه عنوان قهرمانی را در اختیار دارد که با اینتر در سال‌های 2017 و 2018 و بارسا در سال 2022 قهرمان شده است. اما در فینال امشب، شکست تلخی را در دوران مربیگری اش تجربه کرد.

وادیلو با دومین قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا، بهترین مربی حال حاضر دنیای فوتسال لقب گرفت. اگرچه او و تیمش همچنان از قهرمانی در لالیگا دور مانده‌اند.

دیگر خبرها

  • فقط به خیرونا تبریک می‌گویم، رئال لایقش نیست!
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • توضیحی برای وضعیت افتضاح بارسا پیدا نمی‌کنم
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند