Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:18:58 GMT

واژگونی تانکر ۱۰ هزار لیتری سوخت گازوییل در گردنه قوچک

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۷۹۱۲

واژگونی تانکر ۱۰ هزار لیتری سوخت گازوییل در گردنه قوچک

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر، از واژگونی تانکر ۱۰ هزار لیتری حامل سوخت گازوئیل در گردنه قوچک خبر داد و اظهار داشت: ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت یک دستگاه تانکر حامل سوخت گازوئیل از مسیر تهران به لواسان در محدوده گردنه قوچک واژگون شده و در اثر این واژگونی انسداد محور به وجود آمد.

مصدقی افزود: به دلیل ریختن گازوئیل در سطح راه نیاز بود که دستگاه‌های امدادی و آتش نشانی و راهداری و هلال احمر و پلیس راه در صحنه حضور پیدا کنند که پس از حضور برای عملیات امداد و نجات و پاکسازی سطح راه و مهار و جلوگیری از هرگونه آتش سوزی و حوادث احتمالی بعدی محور از سمت لواسان به تهران و از بالا هم از گردنه قوچک به پایین موقت انسداد داده شدو ترددها از تلو انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان داشت. به علت انسداد مسیر وضعیت ترافیک به صورت سنگین در آمده بود.

کد خبر 5210836

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ویروس کرونا بوشهر عید سعید فطر واکسن کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 آمار کرونا گرگان شیوع کرونا عکس استانها اردبیل نماز عید سعید فطر فطریه ماه مبارك رمضان گردنه قوچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه لقمانی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این پرونده در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق و کالا و ارز تعزیرات حکومتی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رسیدگی شد.

لقمانی تصریح کرد: مأموران سازمان اطلاعات فراجا محموله سوخت قاچاق را از یک دستگاه خودروی تک کشنده کشف و گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی بیان داشت: شعبه به دلیل ارائه ندادن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز، دانسته و علاوه بر ضبط سوخت قاچاق، متهم را به پرداخت پنج میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

لقمانی افزود: همچنین پرونده یک واحد صنف قصابی به دلیل گران فروشی در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی یاسوج بررسی شد که شعبه با بررسی و شواهد و مستندات پرونده و با احراز تخلف علاوه بر نصب پارچه بر سر درب واحد، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال محکوم کرد و با قطعیت رأی صادره پرونده تخلف به اجرای احکام تعزیرات یاسوج ارجاع و با وصول جریمه مختومه شد.

وی اظهار داشت: پیشگیری از تخلفات اقتصادی و پایش بازار همواره در اولویت بوده و بدون هیچ گونه اغماضی در این زمینه ورود می‌شود.

کد خبر 6092008

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد