Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@19:07:38 GMT

رازگشایی از جنازه مرد سیرجانی در پارک یاسمن

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۸۱۸۲

رازگشایی از جنازه مرد سیرجانی در پارک یاسمن

کشف جنازه مردانه غرق به خون در پارک یاسمن سیرجان چه رازی داشت؟

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به وقوع قتل یک مرد جوان در پارک یاسمن این شهر از شناسایی و دستگیری قاتل طی ۴۸ ساعت از زمان وقوع قتل خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ"محمدرضا ایران نژاد" امروز ۲۲ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام وقوع یک فقره قتل در پارک یاسمن شهر سیرجان، ماموران پلیس آگاهی با حضور در محل با جنازه آغشته به خون یک مرد جوان که از ناحیه گردن دچار جراحت عمیقی شده بود روبرو شدند و ضمن واکاوی صحنه، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی بعدی موفق شدند هویت فرد قاتل را شناسایی و وی را پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک نقطه از محور ورودی شهرستان دستگیر کنند.

دستگیری عامل ارتکاب قتل در سیرجان طی 48 ساعت

ایران نژاد ادامه داد: این متهم در بازجوئی های بعدی خیلی زود به انجام این قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی با مقتول و درگیری با وی در پارک عنوان و بیان کرد: در شب حادثه، مقتول که از قبل با هم آشنایی داشتند را در پارک مشاهده و پس از درگیری با وی با استفاده از یک قبضه کارد ضربه ای به گردن او وارد می کند که منجر به پارگی شریان اصلی و فوت او می شود.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل این قاتل به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: متاسفانه در این حادثه نیز به همراه داشتن سلاح سرد و توسل به خشونت از سوی دو نفر در یک فضای عمومی منجر به جان باختن عضوی از اجتماع شد که جا دارد یک بار دیگر بر پرهیز از حمل سلاح و پرهیز از ابراز خشونت در روابط فردی و اجتماعی تاکید کنیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا جنازه قتل قاتل اخبار حوادث قاتل قتل جنازه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس انتخابات دختر بازیگر زن ایرانی بازیگر سینما و تلویزیون تعرض جنسی فیلم ایران پرونده انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر وقوع یک فاجعه در شفت

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ این اتفاق فقط در ایران می‌افتد
  • خلاصه بازی گل گهر و شمس آذر در لیگ برتر ایران
  • رازگشایی از نماد‌های ۲۷۰۰ ساله ایران باستان (+عکس)
  • رازگشایی از نماد‌های ۲۷۰۰ ساله ایران باستان
  • شهید ندادیم که یک خودی به ناموس ایران توهین کند
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق
  • تصاویر وقوع یک فاجعه در شفت
  • ببینید| رازگشایی جنجالی پردیس پورعابدینی از سیمرغی که حسش به آن هیچی بود