Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@23:52:32 GMT

باران و رعدوبرق میهمان گیلانی‌ها طی دو روز آینده

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۸۲۳۱

باران و رعدوبرق میهمان گیلانی‌ها طی دو روز آینده

محمد دادرس امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان گیلان در روزهای آینده اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده فعالیت تناوبی سامانه کم‌وبیش ناپایدار در منطقه است.

وی با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان گیلان طی ۴۸ ساعت آینده افزود: وضعیت جوی استان گیلان طی ساعت مذکور گاهی با افزایش ابر، بارندگی و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان گیلان در تشریح وضعیت آب‌وهوای استان برای روز جمعه گفت: به‌تدریج از روز جمعه ضمن پایداری جو، روند افزایش دما و کاهش ابر تا اواخر هفته آینده مورد انتظار است.

دادرس با اشاره به میزان بارش ایستگاه‌های هواشناسی استان طی ۷۲ ساعت گذشته نیز بیان کرد: به ترتیب در بره سر رودبار ۶۵ میلی‌متر، املش ۴۹ میلی‌متر و ازبرم سیاهکل بالای ۳۷ میلی‌متر باران باریده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: گیلان هواشناسی جو باران محمد دادرس مدیرکل هواشناسی استان گیلان استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۸۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جمعه در کرمان نیمه شمالی سیستان و بلوچستان و برخی نقاط در استان‌های خراسان رضوی خراسان جنوبی یزد و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد انتظار می‌رود شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

یکشنبه در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب و دوشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود طی این دو روز در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم است. طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز وزش باد شدید و گردوخاک رخ می‌دهد. پنجشنبه تنگه هرمز و دریای عمان و جمعه شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • احتمال سیلابی‌شدن مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید
  • آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین 
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است