Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@13:56:00 GMT

۲۵۰ هزار نفر برای حراست از شعب اخذ رای به کار گرفته می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۸۲۹۱

۲۵۰ هزار نفر برای حراست از شعب اخذ رای به کار گرفته می شود

رئیس ستاد امنیت انتخابات کشور گفت: ۲۵۰ هزار نفر نیرو در زمان برگزاری انتخابات ،مستقیم برای حراست از شعب اخذ رای به کار گرفته می شود

  به گزارش خبرنگار سیاسی شبستان ،حسین ذوالفقاری روز چهارشنبه(۲۲اردیبهشت) در حاشیه بازدید از تالار وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: ثبت نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در امنیت کامل در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نام به زودی تمام می شود و و مرحله بعدی انتخابات می شویم. در حوزه تامین امنیت هم  برنامه هایی تنظیم شده است تا فرایند ثبت نام با امنیت و آرامش کامل برگزار شود.   رییس ستاد امنیت انتخابات کشور با بیان اینکه برای همه مراحل انتخابات از حیث امنیتی پیش بینی های لازم انجام و برنامه هایی تهیه شده است، گفت: در مرحله اخذ رای با توجه به افزایش شعب اخذ رای، فقط 250 هزار نفر نیرو در زمان برگزاری انتخابات مستقیم برای حراست از شعب اخذ رای به کار گرفته می شود.   وی افزود: علاوه بر آن از مرزهای کشور تا نقاط مختلف باید تامین امنیت شود و برنامه ریزی هادر این زمینه انجام و هماهنگی های کامل در سطح ملی و استان ها اعمال شده است.    ذوالفقاری تصریح کرد: مردم و شعبه ها برای دادن رای با توجه به پروتکل های آماده شده بدانند که مشکلی برای مشارکت نخواهد بود تا نگرانی بابت بیماری نداشته باشیم.   رییس ستاد امنیت انتخابات در مورد اطلس امنیتی نیز گفت: اطلس امنیتی به طور کامل آماده شده و این اطلس با گذشته بسیار متفاوت است. همه دستگاه های اطلاعاتی کشور،  اطلاعاتی که در حوزه های مختلف کشور داشتند را در این اطلس گنجاندند و یک اطلس مشترک تهیه شده، ضمن اینکه این اطلس به طور مستمر به روز رسانی می شود. وی خاطر نشان کرد: جلسات ستاد امنیت انتخابات و کمیته ها ی مرتبط به طور مرتب برگزار می شود.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد انتخابات انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ستاد امنیت انتخابات شعب اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۸۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • نقش نخبگان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • نقش متخصصان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است