Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی در هفتمین جلسه کمیته پشتیبانی و مالی ستاد انتخابات استان هرمزگان با تبریک عید سعید فطر و با اشاره به لزوم رعایت کامل پروتکل هاى بهداشتى در برگزاری انتخابات، عنوان کرد: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و سالم‌ تر انتخابات، رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده و افزایش شعبه‌ها و صندوق‌های رای‌گیری در شرایط شیوع کرونا در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای حمایت از تولید کنندگان استان کلیه ادوات پروتکل های بهداشتی انتخابات از تولید کنندگان داخلی تهیه می شود.

شیبانی با تاکید بر اینکه همه ‌برنامه‌های انتخاباتی در هرمزگان  طبق زمان بندی در حال اجراست و هماهنگی مطلوبی میان دستگاه‌های متولی برگزاری این حماسه ‌ملی حاکم است، اظهار داشت: سعی خواهیم کرد با مدیریت مالی و برنامه ریزی و رعایت صرفه جویی، کارها و امور را به درستی به پیش ببریم.

رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان هرمزگان با تاکید بر استفاده از تجربیات ارزشمند انتخابات های پیشین تصریح کرد: استفاده از این تجربیات می تواند فرآیند برگزاری انتخابات را تسهیل کند.

به منظور انجام هماهنگی ها و اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین نیروی انسانی، تجهیزات، خودروهای مورد نیاز و... شعب اخذ رأی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، هفتمین جلسه کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان هرمزگان به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و با حضور مدیرکل امور اداری و مالی استانداری و تعدادی از نمایندگان دستگاه ها برگزار شد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: استانداری هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۸۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتیجه اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی و برگزاری حراج دوم در سال ۱۴۰۳

امتداد - ضمن اعلام نتیجه اولین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال 1403 (مورخ 11 اردیبهشت ماه 1403)، به اطلاع می رساند حراج جدید اوراق یاد شده در تاریخ 18 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، جزئیات این گزارش به شرح زیر است:


بانک مرکزی پیشنهادات دریافت‌شده از بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی را به منظور تصمیم‌گیری به وزارت امور اقتصادی و دارایی ارسال و این وزارتخانه نسبت به تعیین سفارش‌های برنده اقدام می‌کند. کارگزاری این بانک ضمن تامین‌ زیرساخت معاملات و برگزاری حراج، تعهدی نسبت به حجم و قیمت اوراق مالی اسلامی دولتی فروش‌رفته ندارد و اوراق مزبور را در بازار اولیه به منظور تامین مالی دولت خریداری نخواهد کرد.   برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • اعلام نتیجه اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی و برگزاری حراج دوم در سال ۱۴۰۳
  • تدارک ۲۷۰ شعبه اخذ رأی در اردبیل برای مرحله دوم انتخابات
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • بسیج امکانات برای جمع آوری و انتقال گندم کشاورزان خوزستان
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات