Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@04:26:31 GMT

۲۵۰ هزار نفر از شعب و صندوق‌های اخذ رأی حراست می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۸۹۴۵

۲۵۰ هزار نفر از شعب و صندوق‌های اخذ رأی حراست می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور روز در حاشیه بازدید از تالار وزارت کشور در جمع خبرنگاران، گفت: ثبت نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در امنیت کامل در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: ثبت نام به زودی تمام می شود و وارد مرحله بعدی انتخابات می شویم. در حوزه تامین امنیت هم برنامه هایی تنظیم شده است تا فرایند ثبت نام با امنیت و آرامش کامل برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه برای همه مراحل انتخابات از حیث امنیتی پیش بینی های لازم انجام و برنامه هایی تهیه شده است، گفت: در مرحله اخذ رأی، با توجه به افزایش شعب اخذ رأی، ۲۵۰ هزار نفر نیرو در زمان برگزاری انتخابات مستقیم برای حراست از شعب اخذ رأی به کار گرفته می شود.

ذوالفقاری ادامه داد: علاوه بر آن، مرزهای کشور تا نقاط مختلف باید تامین امنیت شود و برنامه ریزی ها در این زمینه انجام و هماهنگی های کامل در سطح ملی و استان ها اعمال شده است.

وی تصریح کرد: مردم برای دادن رأی، با توجه به پروتکل های آماده شده بدانند که مشکلی برای مشارکت نخواهد بود و نگرانی بابت بیماری کرونا نداشته باشند.

ذوالفقاری درباره اطلس امنیتی، گفت: اطلس امنیتی به طور کامل آماده شده و این اطلس با گذشته بسیار متفاوت است. همه دستگاه های اطلاعاتی کشور، اطلاعاتی را که در حوزه های مختلف کشور داشتند در این اطلس گنجاندند و یک اطلس مشترک تهیه شده، ضمن اینکه این اطلس به طور مستمر به روز رسانی می شود.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور بیان کرد: جلسات ستاد امنیت انتخابات و کمیته های مرتبط به طور مرتب برگزار می شود.

کد خبر 5210882 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت کشور حسین ذوالفقاری انتخابات 1400 انتخابات 1400 شورای نگهبان محمد جواد ظریف مجلس شورای اسلامی وزارت کشور ستاد انتخابات کشور صحن مجلس انتخابات ریاست جمهوری فلسطین هیئت دولت برجام وزارت امور خارجه محمد باقر قالیباف حسن روحانی وزارت کشور اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۸۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش نخبگان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی در بازدید از سایت موشکی وادی رحمت تبریز اظهار کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با عملیات وعده صادق سطح جدیدی از بازدارندگی را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی تاکید کرد: پدافند هوایی به طور دقیق و هوشمند در حال حراست و صیانت از فضای آسمان ایران اسلامی است.

دیگر خبرها

  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است | استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است/ استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • نقش نخبگان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • احمدیان در سن‌پترزبورگ چه می کند؟