Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، محمود حبیبی در این باره اظهار کرد: مطابق برنامه ریزی های انجام شده و به منظور کاهش ترددها و مراجعات حضوری، دانش آموزان پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری و رشته هنر دوره پیش دانشگاهی شاخه فنی و حرفه‌ای در خرداد ماه ۱۴۰۰، برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی می‌توانند از روز پنجشنبه مورخ ۲۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح به درگاه اینترنتی پادا ( https://pada.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

medu.ir ) مراجعه و با انتخاب گزینه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی، نسبت به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

وی افزود: دانش آموزان می‌توانند برنامه دقیق امتحانات نهایی خود شامل نام دروس، روز، تاریخ و ساعت امتحانات و آدرس حوزه اجرای آزمون را در کارت ورود به جلسه مشاهده کنند.

مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش ضمن آرزوی موفقیت برای همه دانش آموزان در امتحانات پیش رو گفت: در صورت فراموشی نام کاربری و رمز عبور سامانه و یا بروز هرگونه مغایرت در کارت ورود به جلسه، سریعاً از طریق شبکه شاد و یا سایر مکانیزم‌های ارتباطی با مدیریت مدرسه محل تحصیل خود تماس بگیرند.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دانش آموزان امتحانات نهایی پادا کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد

مهرجو فرخی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۰.۹ درصد کاهش داشته است گفت: عمده کالا‌های جابه جا شده شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و سایر محصولات کشاورزی بود.   معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت داشتند بیان کرد: بر اساس کارت هوشمند صادره جهت ناوگان تعداد یک هزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت و هزار و ۹۹۷ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا به دریافت کارت هوشمند اقدام کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • امتحانات نهایی امسال چرا مهم‌تر است؟
  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • برگزاری همایش تبیینی برگزاری امتحانات نهایی ۱۴۰۳ در مشهد 
  • محتواهای کمک‌ آموزشی برای امتحانات نهایی موضوعیتی ندارد
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • اعلام زمان امتحانات نوبت دوم متوسطه اول
  • افت شدید تحصیلی دانش آموزان در دولت رئیسی/ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • اینجا به تماشای ایثار بنشینید؛ معلمانی که پیامبر زمان خود شده‌اند
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد