Web Analytics Made Easy - Statcounter

قباد مبشری روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز عید فطر صندوق‌هایی از طرف شورای زکات و دبیرخانه زکات کهگیلویه و بویراحمد در محل برگزاری نمازعید فطر در همه شهرها، روستاها و دهستان‌ها مستقر و زکات فطریه روزه داران را جمع آوری می‌کنند.

وی افزود:ادارات کمیته امداد و سایر نهادهای حمایتی مانند بهزیستی و موسسات خیریه مجوزدار در روز عید فطر آماده دریافت فطریه به صورت حضوری را دارند تا به نیازمندان تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:با توجه به شرایط کرونا و مشکل حمل پول نقد  سامانه غیر حضوری با کد دستوری#۵*۸۸۷۷* و یا سایت emdad.ir برای  پرداخت زکات فطریه راه اندازی شده است.

مبشری عنوان کرد: همه موسسات خیریه مجوز دار می‌توانندبا هماهنگی دبیرخانه شورای زکات اقدام به جمع آوری زکات فطریه کنند.

وی ابراز داشت: علاوه بر پایگاه‌های ثابت و سیار ۲۷ دستگاه کارت خوان سیار در اختیار کارکنان کمیته امداد برای دریافت زکات فطریه قرار داده شده که مردم می‌توانند زکات فطریه خورد را از طریق این کارت خوان‌ها پرداخت کنند.


 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمدتصریح کرد: زکات فطریه جمع آوری شده  ۲۴ تا ۷۲ ساعت بعد به دست نیازمندان رسانده می‌شود.

پیش بینی می شود امسال بیش از ۸۰ میلیارد ریال زکات فطریه در کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری شود.

بر اساس اعلام دفتر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد مبلغ فطریه برای هر نفر بر پایه گندم ۱۸۰ هزار ریال و بر پایه برنج ۷۵۰ هزار ریال است.

برچسب‌ها عید سعید فطر کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید فطر کهگیلویه و بویراحمد یاسوج عید سعید فطر کهگیلویه و بویراحمد یاسوج اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد کمیته امداد زکات فطریه جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش مصلح ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این سد توانست سیلاب را به بهترین نحو ممکن مدیریت و از بروز هرگونه خسارت به پایین دست جلو گیری کند.

وی بیان داشت: سد کوثر گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد تأمین کننده آب شرب و آشامیدنی ۲۰ شهر و دو هزار روستا بوده که ظرفیتی ۵۸۰ میلیون مترمکعبی دارد.

مصلح تصریح کرد: این سد به استان‌های فارس، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد، آبرسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه سد کوثر یک سد مهم و استراتژیک است، گفت: سد کوثر از ۱۴ فروردین ماه تاکنون سرریز کرده است.

کد خبر 6095102

دیگر خبرها

  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه