Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر مستند «به امید دیدار» که مستندی با محوریت دیدار شاعران با آیت الله خامنه ای است شامگاه پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۹:۱۵ از شبکه دوم سیما پخش می شود.
این نشست که سالانه در نیمه ماه مبارک رمضان برگزار می شد به علت پاندمی کرونا از سال گذشته برگزار نشده است. این مستند دیدنی به روایت خاطرات کمتر شنیده شده از حواشی و متن این جلسات می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناصر فیض، اسماعیل امینی، دکتر محمدرضا سنگری، دکتر محمدمهدی سیار، مهندس عبدالرحیم سعیدی‌راد، مصطفی محدثی‌خراسانی، سیده فرشته حسینی و دکتر فاطمه نانی‌زاد در این مستند به روایت خاطرات خود از جلسه دیدار شاعران با مقام معظم رهبری می‌پردازند.
به امید دیدار به همت خانه شعر و ادبیات در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد تهیه شده است.

کد خبر 5210953 مصطفی وثوق کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شاعران انقلاب دیدار شاعران با مقام معظم رهبری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران تجدید چاپ تازه های نشر ترجمه رایزنی فرهنگی ادبیات داستانی رمان ایرانی محمدرضا باطنی انتشارات سوره مهر دعا و نیایش نشر مرکز انتشارات علمی و فرهنگی نقد کتاب کتاب و کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دیدار در سنگلج» محصول شبکه مستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مراسم رونمایی این فیلم به کارگردانی ابوالفضل توکلی دوشنبه دهم اردیبهشت ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

امیرسلیمانی متولد ۱۳۲۱ بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی گوناگون مانند هزاردستان، شاه دزد، دبیرستان خضرا، تبریز در مه، معمای شاه و دوقلو‌ها بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»
  • «دیدار در سنگلج» محصول شبکه مستند
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • روایت عشق و فلسفه؛ پرتره نادیا مفتونی استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود