Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@16:11:51 GMT

۱۲۵ صندوق ثابت وسیار در تبریز آماده دریافت زکات فطریه است

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۹۴۵۲

۱۲۵ صندوق ثابت وسیار در تبریز آماده دریافت زکات فطریه است

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال وهماهنگی مراکز غیر دولتی بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: در سطح شهر تبریز ۱۲۵ صندوق ثابت وسیار آماده جمع آوری مشارکت‌های نقدی و زکات فطریه مردم خداجوی این کلانشهر می‌باشند.

جواد ایمان زاده در گفت‌وگو با ایسنا  اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان با برگزاری «پویش ضیافت همدلی» که از اولین روز ماه مبارک آغاز شده وتا ۲۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، بهمراه تمامی موسسات خیریه دارای مجوز از بهزیستی در اقصی نقاط استان در خدمت همشهریان و هم استانی‌های عزیز برای همراهی در تامین نیازمندی خانواده‌های نیازمند تحت پوشش بوده واین همراهی تا پایان مراسم عید سعید فطر ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: موسسات خیریه به عنوان بازوان اجرایی بهزیستی درخدمت رسانی به جمعیت هدف سازمان می‌باشد؛ همچنین تمامی مراکز وادارات بهزیستی در سراسر استان نیز به همراه موسسات در جلب و جذب مشارکت‌های مردمی هستند.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم شرایط کرونایی ومشکلات اقتصادی با توجه به گزارشات اولیه مردم خیر همانند گذشته همنوعان نیازمند خود را فراموش نکرده و روزی خود را با تمام سخاوت با نیازمندان قسمت کرده‌اند که این خیر جمعی ارزشی  وصف‌ناپذیر است.

ایمان زاده با بیان این‌که کلیه موسسات خیریه و ادارات بهزیستی در عید سعید فطر پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطره در سطح شهرها و روستاها برپا می‌کنند، گفت: همچنین این موسسات در محل‌های برگزاری نماز پرشکوه عید سعید فطر حضور فعالی خواهند داشت، تا ضمن جمع‌آوری زکات فطره مبالغ واقلام جمع آوری شده را بدست نیازمندان برسانند.

وی تصریح کرد: جهت سهولت امر وزرای عزیزانی که امکان واریز الکترونیکی مشارکتهای نقدی را دارند شماره کارت ۶۳۶۷-۹۵۷۰-۷۹۳۴-۲۱۱۴مربوط به حساب هدایای خاص بهزیستی نزد بانک مرکزی اعلام می‌گردد که مردم می‌توانند از طریق درگاه‌های پرداخت نسبت به واریز کمک‌های نقدی بخصوص زکات فطریه خود وخانواده محترمشان اقدام نمایند.

وی افزود: همچنین درگاه پرداخت سایت سازمان به آدرس www.behzisty.Ir نیز برای این امر اختصاص یافته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زكات فطره عید سعید فطر جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش ۴ استان در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، حسین ظفری با اشاره به آخرین هشدار هواشناسی در خصوص بارندگی در کشور گفت: در پی صدور هشدار نارنجی سازمان هواشناسی کشور، در استان‌های غربی و جنوبی کشور و به خصوص در جنوب شرق خوزستان و شهر ماهشهر، جنوب و شرق استان بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری از فردا شاهد بارش های گسترده در این مناطق خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: هواشناسی ایران / وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور

وی افزود: تمام نهادهای مربوطه، اعم از هلال احمر، مدیریت بحران، استانداری‌ها، شهرداری‌ها و تمام نیروهای امدادی و درمانی در حالت آماده‌باش خواهند بود تا با کمک خداوند ان‌شاءالله از این بارش ها نیز عبور کنیم. از آنجایی که احتمال رعد و برق نیز وجود دارد به عشایر و مسافران عزیر توصیه می‌کنم که از ارتفاعات فاصله بگیرند. همچنین با توجه به اینکه احتمال بارش تگرگ نیز وجود دارد بنابراین به کشاورران توصیه می‌کنم اقدامات مناسب را برای مراقبت از زمین های کشاورزی خود انجام دهند.

ظفری ادامه داد: در چنین شرایطی و در برخی مواقع پلیس مجبور است برای حفظ جان افراد، راه‌هایی را مسدود کرده یا هدایت های اجباری انجام دهند بنابراین از مردم خواهش می‌کنیم با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: در واقع اگر نیاز باشد راهی مسدود شود تا جان افراد حفظ شود، این اتفاق حتما توسط پلیس و راهداری خواهد افتاد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229144 برچسب‌ها هواشناسی

دیگر خبرها

  • ورود آب به برخی منازل در اهواز/ ادامه جمع‌آوری آبگرفتگی خیابان‌ها
  • چرا روند کاهش وزن به نقطه «ثابت» می‌رسد؟
  • حضور دانشجو معلمان در اردوی جهادی زکات دانش اندوزی آنهاست
  • تاسیس موسسات هوشمند ترافیک در کشور
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • آماده‌باش ۴ استان در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید
  • جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد