Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین گفت: توجه به معیشت و نظام رتبه بندی با رعایت کرامت و شان معلمان در اولویت رسیدگی مسئولان کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نقی مرادی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین در مراسم تجلیل از معلمان نمونه این منطقه که با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین روز چهارشنبه در کانون فرهنگی تربیتی رشد مینودر برگزار شد با گرامیداشت یاد شهید مطهری اظهارداشت: شهید مطهری در قبل انقلاب در مبارزه با متحجران و روشنفکران غرب زده راه مشخصی داشت و بعد از انقلاب نیز در راه خود استوار بود و توسط منافین به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شهید مطهری بهترین الگوی رفتاری، علمی و دینی برای معلمان است تا در مسیر تعلیم و تربیت بدرستی گام برداریم.

مرادی با اشاره به نقش معلمان در تعلیم و تربیت آینده سازان کشور گفت: در ایام کرونا معلمان مجاهدت بیشتری کردند و برای تحصیل دانش آموزان از اوقات خانواده و امکانات خود هم در فضای مجازی استفاده کرده تا کسی از تحصیل عقب نماند.

وی افزود: شاید این تلاش کمتر دیده شد در حالی که تدریس در این ایام سخت تر و بود و تجربه جدیدی شکل گرفت و معلمان بدون جنجال و تبلیغ به رسالت مهم خود عمل کردند.

توجه به معیشت معلمان جدی گرفته شود

مرادی در ادامه تصریح کرد: با تلاش انجام شده تعداد ۵ هزار فقره از احکام پرسنل آموزش و پرورش این ناحیه برای افزایش ۲۵ درصدی حقوق آنها انجام شده تا در پایان اردیبهشت ماه این افزایش اعمال شود. 

وی گفت: برخی شیطنت می کردند تا اعتراض معیشتی معلمان به خیابانها و رسانه ها کشانده شود اما فرهنگیان با درک شرایط فقط خواستار توجه به معیشت و مشکلات خود هستند تا با کمترین دغدغه به فکر تحصیل دانش آموزان باشند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین بیان کرد: از نمایندگان مجلس انتظار داریم برای احقاق حقوق معلمان و نظام رتبه بندی اقدام کنند تا این مشکل نیز برطرف شود.

وی گفت: باید صدای معلمان شنیده شود و مسئولان برای رفع مشکلات همت کنند تا معلمان با آرامش همه توان خود را در تعلیم و تربیت بکار گیرند.

در ادامه سرکار خانم کاکاوند از معلمان نمونه و خوش بیان مدیر نمونه دیدگاهها و پیشنهادهای خود را مطرح کردند و خواستار توجه بیشتر به نیازهای آموزشی کشور شدند.

استفاده از روش تدریس حضوری و مجازی، پیش بینی مشاور برای مدیران، ایجاد منبع درامد برای مدارس برای تامین نیازهای مالی، حفظ شان معلمان در نظام رتبه بندی، جلوگیری از صدور بخشنامه های موازی و تکراری، در نوبت قرار گرفتن معلمان برای واکسیناسیون، توجه به مهارت آموزی دانش آموزان از مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

در ادامه از معلمان، مربیان، مشاوران و معاونان نمونه طرح جلوه های ویژه معلمی در زیست بوم جدید تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت مسلمین از مهمترین رهاوردهای اجتماعی حج است

به گزارش خبرگزاری مهر، بشیر سلیمی در مراسم طرح مودت مدیران کاروان های حج وزیارت قزوین که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزارشد گفت: مهمترین دستاورد حج برای حاجیان، آمرزش گناهان و تحول و دگرگونی برای آنها است.

مدیر حج وزیارت استان قزوین تصریح کرد: حج لبیک به دعوت و ندای حضرت ابراهیم (ع) است که پس از بنای بیت‌الله الحرام، هر سوار و پیاده‌ای را از هر گوشه عالم به ادای مناسک حج و زیارت کعبه فرا می‌خواند.

سلیمی خاطرنشان کرد: حج فریضه‌‏ای ویژه و منحصر به‌فرد و جامع در معارف الهی و در برگیرنده تمامی عبادات است.

وی خاطرنشان کرد: حج مانند زکات و خمس، عبادتی مالی، همچون نماز عبادتی بدنی و قولی، همچون جهاد عبادتی عملی و وجودی و همچون روزه عبادتی امساکی است

مدیر حج وزیارت استان قزوین عنوان کرد: نشانه عبودیت محض و خضوع و خشوع خالص در پیشگاه حضرت حق است، از این‌رو این عمل برآورنده مهم‌ترین آرزوی بشر، یعنی فلاح و رستگاری است.

سلیمی بیان کرد: در حج تمتع همه چیز به نیت افراد بستگی دارد و تمام مناسک حج نشانه‌ای است و رمزی دارد

وی ادامه د اد: هر عبادتی در شرایطی مورد قبول درگاه خداوند متعال قرار می‌گیرد که انسان به قصد رضای خدا و رسیدن به قرب او انجام بدهد. در حقیقت خلوص نیت است که شرط قبولی عبادت و طاعت ما به حساب می‌آید و سایر اعمال ما را به طبع خود، ناب و خالصانه می‌کند

کد خبر 6092756

دیگر خبرها

  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • تقدیر از معلمان نمونه و بازنشسته
  • تجلیل از معلمان نمونه و بازنشسته
  • مدارا با طالبان بدون خط قرمز! / معلمان و دغدغه معیشت/رویا فروشی برای کسب ثروت 
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • وحدت مسلمین از مهمترین رهاوردهای اجتماعی حج است
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • داشتن مردمانی آشنا به علوم جدید می‌تواند در دامنه وقف قرار گیرند