Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان در حاشیه این بازدید با اشاره به اعتراض و مطالبه گری به حق مردم برای توقف قطع درختان در فصل بهار، گفت: با توجه به زایش طبیعت در فصل بهار و آسیبی که قطع درختان به حیوانات و پرندگان وارد می‌کند با دستور رئیس کل دادگستری گیلان برداشت چوب از جنگل‌ها در این فصل متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد آقایی با بیان اینکه صنعت زراعت چوب عامل ایجاد اشتغال و راهی برای حفاظت و صیانت از جنگل‌ها است که باید در وقت و فصل مناسب خود صورت گیرد، اظهار کرد: با دستور توقف برداشت چوب از جنگل‌ها این امر به فصل مناسب آن موکول شد و لازم است پس از برداشت نیز کاشت درختان جایگزین به سرعت آغاز شود.

آقایی همچنین به حادثه اخیر حمله به خبرنگاران در شفت اشاره و تصریح کرد: به دستور مؤکد رئیس کل دادگستری گیلان به دادستان شهرستان شفت، با عوامل تعرض به خبرنگاران در این شهرستان قاطعانه برخورد می‌شود.

کد خبر 5210993

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری گیلان احمد آقایی حفاظت از جنگل ها ویروس کرونا بوشهر عید سعید فطر واکسن کرونا انتخابات 1400 آمار کرونا کرمانشاه گرگان شیوع کرونا اردبیل نماز عید سعید فطر عکس استانها فطریه بسته معیشتی دادگستری گیلان جنگل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال معنادار عضو زن شورای شهر به حصارکشی پارک لاله | فیلم

سوده نجفی عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه بخش قابل ملاحظه ای از پارک لاله به وسعت دو هزار متر توسط شهرداری حصار کشی شده است، یادآور شد: قرار است در این بوستان یک فضای فرهنگی ساخته شود. وقتی گفته می شود ساخت و ساز بدون قطع درختان انجام می شود سوال ما این است که در هر ۲ هزار متر هیچ درختی وجود ندارد؟ در این بوستان درختان ارزشمند و تنومندی وجود دارد. گویا دستور توقف ساخت و ساز در بوستان صادر شده و از شهردار تهران درخواست داریم نسبت به اطلاع رسانی دقیق اقدام کند و دستور دهد حصارهایی که دور این بوستان کشیده شده، برداشته شود. منبع: شرق

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • پیگیری مطالبه اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار
  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • هیچگونه قطع درختان جنگلی در فندقلو اتفاق نیفتاده است
  • جلوه گری شکوفه‌های درختان گیلاس در جنگل فندقلو اهر + فیلم
  • قطع درختان جنگل فندقلوی نمین صحت ندارد
  • احراز قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی شهرک چوبی امامزاده ابراهیم
  • شیرجه در سرسبزی طبیعت با سفر به این مکان‌ها
  • سوال معنادار عضو زن شورای شهر به حصارکشی پارک لاله | فیلم