Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@12:02:14 GMT

هندبال کرمان ریشه در تاریخ این رشته ورزشی در کشور دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۹۸۵۹

هندبال کرمان ریشه در تاریخ این رشته ورزشی در کشور دارد

ایسنا/کرمان رییس فدراسیون هندبال گفت: هندبال کرمان ریشه در تاریخ این رشته ورزشی در کشورمان دارد و از سالیان دور همیشه در کشور حضوری پررنگ داشته طوری که در چند سال اخیر در لیگ برتر سکو داشته است.

"علیرضا پاکدل" امروز 22 اردیبهشت ماه با اشاره به دستاوردهای سفرش به کرمان اظهار کرد: با ارزش ترین مسئله در این سفر برای من تجدید بیعت و میثاق با شهید سلیمانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع یکی از اصول مجموعه فدراسیون هندبال این است که بتوانیم راه، روش و منش این شهید گرانقدر را در ورزش هندبال ادامه بدهیم و فدراسیون هندبال این افتخار را دارد که به عنوان اولین مجموعه ورزشی در کشور، سالن هندبال خود را به اسم این شهید گرانقدر نامگذاری کرده تا در این راستا بتوانیم از فیوضات معنوی این اسطوره و قهرمان جهان اسلام در عرصه نبرد حق علیه باطل بهره ببریم.

وی در ادامه در خصوص مسائل و مشکلات هندبال استان کرمان نیز گفت: هندبال کرمان ریشه در تاریخ این رشته ورزشی در کشورمان دارد و از سالیان دور همیشه در کشور حضوری پررنگ داشته طوری که در چند سال اخیر در لیگ برتر سکو داشته است اما در زمینه زیرساخت های ورزشی مشکلات مهمی دارد.

پاکدل افزود: یکی از این مشکلات عدم برخورداری از یک سالن اختصاصی است که در این خصوص با مدیرکل ورزش استان صحبت کردم تا این مشکل مهم حل و فصل شود. همچنین مسئولان هندبال تقاضای میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را داشتند که تلاش خواهیم کرد هم در بحث میزبانی اردوها و هم مسابقات و هم در بحث کمک های مالی و تجهیزاتی به عنوان مصوبات این سفر در خدمت هیئت هندبال کرمان باشیم. 

رییس فدراسیون هندبال همچنین اظهار کرد: در سفر به استان و در بازدید از تمرینات تیم مس کرمان، یکی از نمایندگان شایسته کشورمان در رقابت های جام باشگاه های آسیا که چند هفته آینده به جده عربستان اعزام می شود، در جریان مسائل و مشکلات نمایندگان کشورمان در جام باشگاه های آسیا قرار گرفتم تا ان شاءالله تدابیر لازم در راستای حضور قدرتمندانه این دو تیم در این رقابت ها اندیشیده شود و دو تیمی که در این مسابقات شرکت می کنند بتوانند بعد از سال ها نتایج قابل قبولی را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

پاکدل بیان کرد: در جریان این سفر در اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی که باید خود را آماده حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیایی انتخابی مسابقات جهانی کند، حاضر شدم. این اردو در کمپ زیبای شهرداری کرمان که برای رشته های ساحلی آماده شده، برگزار می شود و باید از مسئولان ورزش استان برای برپایی چنین اردوی باکیفیتی تشکر کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی هندبال رییس فدراسیون هندبال فدراسیون هندبال ورزشی در کشور هندبال کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر

نخستین و سومین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان و جوانان بانوان ایران به میزبانی سمنان برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، سازمان تیم‌های ملی این فدراسیون اعلام کرد اولین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان بانوان برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا و سومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان دختر جهان بصورت مشترک از 11 تا 17 اردیبهشت ماه در سمنان برگزار می‌شود. 

20 بازیکن به اردوی بزرگسالان و 21 بازیکن به اردوی جوانان دعوت شده‌اند. 

مینا وطن پرست، هانیه لک، آرزو محمدی، الناز یحی پور، هانیه کریمی، آرزو کیانی آرا، زهرا فقیهی، مهربان بدوی، مبینا حسن زاده، عطیه شهسواری، سارا موسوی، رویا نوروزی، بهار ایزدگشب، زینب بذرافکن، ستاره رحمانیان، فاطمه مهری، فاطمه خلیلی، ملیکا محمدی، مریم کار اندیش و حدیث نوروزی 20 بازیکنی هستند که به اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان دعوت شده‌اند که تمرینات خود را زیر نظر مریم فخری و نشمین شافعیان انجام خواهند داد.

همچنین الناز یار محمدی، زهرا افشاری، محدثه شبانی، زهرا فتوتی، مائده عشاقی ، آرزو بهمئی ، سنا باقری، فاطمه مریخ، نسترن گودرزی، شهرزاد نصوحی، آسمان بدوی، سبا زنگنه، هستی دخایی، سعیده غضنفری، غزاله مهری، صبا دهقانی، هستی آریان فر، الهه نیکان، سوفیا فیلسوف، فاطمه شاهین و آریانا متابعان  نیز به اردوی تیم ملی جوانان دختر ایران فراخوانده شده‌اند. 

مریم رضائیان (سرپرست)، نشمین شافعیان (سرمربی)، نسترن ابریشم کار (پزشکیار) و شادی باقری (روانشناس) تیم ملی جوانان را در این اردو همراهی خواهند کرد. 

لازم به ذکر است بیستمین دوره هندبال قهرمانی بانوان آسیا در آذرماه امسال و بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی دختران جوان جهان از 30 خرداد تا 10 تیر به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد