Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@14:39:13 GMT

رییس هیات مدیره استقلال بازداشت شد / ادعای رسانه داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۹۸۹۱

رسانه های داخلی از دستگیری رئیس هیات مدیره استقلال خبر دادند.

اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال و متهم اصلی پرونده شرکت ابریشم گیلان دستگیر شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال و متهم اصلی پرونده شرکت ابریشم گیلان از سوی سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هفته گذشته به اتهام پولشویی و اخلال در نظام تولید تحت تعقیب قضائی قرار گرفته بود که به علت ابتلاء به ویروس کرونا پس از تفهیم اتهام با صدور قرار وثیقه سنگین و تودیع آن، آزاد شد.

گفتنی است؛ «سید مهدی فلاح میری» دادستان مرکز استان گیلان در رابطه با آخرین جزئیات این پرونده اعلام کرد دستگاه قضائی همزمان با پیگیری برای احیای تولید در شرکت ابریشم گیلان، با تشکیل پرونده کیفری در حال رسیدگی به اتهامات اشخاصی است که طی سالیان متمادی موجب اخلال در تولید این کارخانه شده‌اند.

اخبار داغ 

فیلم کتک کاری در لحظه ورود احمدی نژاد به وزارت کشور/ تذکر جدی احمدی نژاد برترین های قرن با ادموند اختر: سر یک سوتفاهم مایلی کهن مرا خط زد، شماره 11 را به خداداد دادند من فرهاد مجیدی هستم؛ بالغ تر و بلند مدت تر! تاریخچه دربی تهران؛ نگاهی به 94 تقابل استقلال و پرسپولیس رابطه بازیکنان یوونتوس با کریستیانو رونالدو به هم خورده است / گاتزتا محرومیت دو ساله از لیگ قهرمانان در انتظار یوونتوس، بارسلونا و رئال مادرید / ادعای اسکای

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد

امتداد- با حکم مدیرعامل بانک ملی ایران، علی نبوی به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران، با تایید مصوبه هیئت مدیره شرکت، در حکمی علی نبوی را بعنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) منصوب کرد.

شایان ذکر است علی نبوی از آذر ماه سال گذشته بعنوان عضو موظف هیئت مدیره وبانک در این شرکت مشغول کار بوده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) ، دستیار ویژه وزیر صمت و رئیس ستاد راهبری شرکت‌های غیرحاکمیتی تحت پوشش وزارت صمت، نماینده وزیر صمت در امور مجامع شرکت‌های دولتی، رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه، مدیر بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی، مدیر سرمایه‌گذاری داخلی صندوق توسعه ملی، تصدی سمت مدیرعاملی و مدیر کارخانه و سایر سطوح مدیریتی در بنگاه‌های متعدد صنعتی و تولیدی بخشی از سوابق مدیرعامل جدید «وبانک» در حوزه بنگاهداری و اقتصاد پولی و بانکی کشور است.

مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی دانش آموخته مهندسی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و کارشناسی ارشد مدیریت است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • کارگران رکن اصلی تولید در سال جهش تولید
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد