Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@22:53:24 GMT

افزایش تعداد شهدای غزه

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۰۴۴۵

افزایش تعداد شهدای غزه

وزارت بهداشت فلسطین مستقر در نوار غزه چهارشنبه شب اعلام کرد که شمار شهدای تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به این باریکه به ۵۶ تن افزایش یافته است.

به گزارش برنا از رسانه‌های فلسطینی در اطلاعیه این وزارتخانه آمده است که در بین شهدای فلسطینی ۱۴ کودک و چهار زن و یک فرد مسن نیز دیده میشود.

براساس این گزارش شمار زخمی‌های این حملات نیز به ۳۳۵ نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا وزارتخانه رژیم صهیونیستی غزه شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۰۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۵۲ فلسطینی دیگر در غزه/ شمار شهدا به ۳۴ هزار و ۷۳۵ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۵ کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است.

این وزارتخانه افزود که در این حملات ۵۲ فلسطینی شهید شده و ۹۰ نفر هم زخمی شدند. شمار شهدای جنگ علیه غزه تا این لحظه به ۳۴ هزار و ۷۳۵ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۸ هزار و ۱۰۸ نفر رسیده است.

دست کم ۷۲ درصد از مجموع شهدا و مجروحان زن و کودک هستند. هنوز هزاران نفر در نوار غزه مفقود و زیر آوار هستند که برخی منابع این آمار را بیش از ۸۰۰۰ نفر اعلام کرده اند.

کد خبر 6098369 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • شهادت ۵۲ فلسطینی دیگر در غزه/ شمار شهدا به ۳۴ هزار و ۷۳۵ نفر رسید
  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • شمار شهدای رسانه در غزه به ۱۴۲ نفر رسید
  • ارتش اسرائیل شکست را پذیرفت/ روز نخست مذاکرات آتش بس اسرائیل و حماس پایان یافت+ جزییات/ شمار شهدای غزه به ۳۴هزار و ۶۸۳ نفر افزایش یافت
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ افزایش شمار شهدای میس الجبل
  • اسرائیل و حماس به توافق آتش بس نزدیک شدند+ جزئیات/ هشدار درباره راه افتادن حمام خون در رفح/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج‌های پناهندگان از آلمان
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر افزایش یافت