Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید باقر احمدی با بیان اینکه آموزش و پرورش به عنوان متولی اصلی فرهنگ سازی در جامعه، تاثیر بسزایی در آینده کشور دارد، گفت: طی توافقی با اداره کل آموزش و پرورش استان فارس به منظور جلب مشارکت دانش آموزان به عنوان گروه هدف، پویشی با عنوان "صرفه جویی در انرژی، نجات زندگی" راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه، برای ایجاد تغییر در رفتار‌ها و سبک زندگی، نیازمند انجام برنامه‌های ارتقاء آگاهی در گروه کودک و نوجوان هستیم، گفت: ایجاد آگاهی در گروه‌های مختلف دانش آموزی (پیش دبستانی تا پایان متوسطه دوم)، علاوه بر تاثیر فردی، بر ارتقاء آگاهی‌های اعضای خانواده و گروه همسالان اثرگذار است و به همین دلیل اقدامی فراگیر و عمیق محسوب می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شیراز گفت: امروزه با رشد روز افزون فناوری‌های جدید اطلاعاتی و ارتباطی و تحقق جامعه اطلاعاتی، تحولات بزرگی در مناسبات حاکم بر تبلیغات و بستر سازی مناسب فرهنگی اتفاق افتاده و با هم افزایی ناشی از همکاری توزیع برق و آموزش و پرورش می‌توان در فرهنگ سازی و تبلیغات به طور مستقیم، ارتباطی دوسویه با گروه‌های هدف، که بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر را شامل می‌شوند، ارتباط برقرار کرد.

او بیان کرد: "پویش صرفه جویی در انرژی؛ نجات زندگی" یک حرکت برنامه ریزی شده و هدفمند محسوب می‌شود که در قالب یک بسته فرهنگی شامل انتقال آموزه‌های فرهنگ سازی مدیریت مصرف و رویداد مسابقه‌ای، مشارکت گروه دانش آموزان پایه‌های مختلف را جلب خواهد کرد.

احمدی گفت: این رویداد در محور‌های صرفه جویی در انرژی برق، محیط زیست و ایمنی، روز شنبه ۲۵ اردیبهشت راس ساعت ۱۱از کانال رسمی آموزش و پرورش فارس در شبکه شاد به آدرس @farsedunews شروع به کار خواهد کرد.

او همچنین موضوعات طراحی شده برای این مسابقه را، شیوه‌های صرفه جویی در مصرف انرژی برق، ایمنی برق و حفظ محیط زیست اعلام و اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این پویش تا پایان خرداد برای ارسال اثر مهلت خواهند داشت و بعد از ارزیابی آثار ارسالی، به نفرات برتر، جوایز نفیسی نظیر دوچرخه و دیگر وسایل ورزشی تعلق خواهد گرفت.

احمدی گفت: در بخش ویژه این پویش، علاوه بر افرادیکه آثارشان منتخب شناخته شده است، کسانیکه توانسته باشند مصرف برق خود را در ماه‌های خرداد و تیر حداقل ده درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش دهند، به قید قرعه جایزه ویژه (دوچرخه) اهداء خواهد کرد.

مدیرروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز، با دعوت از همه دانش آموزان استان فارس برای مشارکت در این پویش، ابراز امیدواری کرد که امسال نیز همانند سال‌های گذشته با همکاری خوب مشترکان، بدون نیاز به اعمال خاموشی ناخواسته، تابستان و دوره پیک مصرف برق را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صرفه جویی در انرژی نجات زندگی توزیع نیروی برق شیراز آموزش و پرورش فارس صرفه جویی در انرژی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: با هدف آشنایی دانش آموزان با شغل‌های مختلف نمایشگاه آشنایی با مشاغل مختلف در گچساران برپا شد
جمالی افزود: این نمایشگاه‌ها با هدف کمک به دانش آموزان برای آشنایی با حرفه و شغل‌های مختلف در همه مدارس استان برپا می‌شود.
وی ادامه داد: امسال در ۶۰ آموزشگاه استان نمایشگاه آشنایی با مشاغل برپا شده است.

دیگر خبرها

  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی آب با خشکه کاری برنج
  • صرفه جویی ۳.۹ درصدی مصرف گاز در سال گذشته
  • رفع بحران ناترازی انرژی با ۲۰ درصد صرفه‌جویی
  • برپایی مراسم روز معلم در آباده
  • رونمایی از پویش با انرژی در یزد
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • صرفه‌جویی ۳ میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمندسازی