Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@23:30:50 GMT

اینتر 3 - 1 رم؛ طلسم کونته بالاخره شکست

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۱۴۹۲

اینتر 3 - 1 رم؛ طلسم کونته بالاخره شکست

اینتر موفق شد در خانه خود با نتیجه 1-3 رم را مغلوب بکند.

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته از زمان قبول هدایت اینتر از 22 تیم لیگ ایتالیا فقط قادر به شکست رم نشده بود که امشب این اتفاق رخ داد و نراتزوری 1-3 برابر این تیم پیروز شد.

 

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 10 به گل اول دست یافت. پاس رو به بیرون متئو دارمیان در مرکز محوطه به مارسلو بروزوویچ رسید و او با ضربه ای دقیق موفق به زدن گل اول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دقایقی بعد لورنزو پلگرینی روی پاس هنریک میخیتاریان و با ضربه ای زمینی از درون محوطه دروازه اینتر را تهدید کرد، اما ضربه زمینی این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 20 اینتر به گل دوم هم دست یافت. این بار روملو لوکاکو با حرکت در محوطه و پاس عرضی ماتیاس وسینو را صاحب کرد و او با ضربه دقیق و پای راست خود زننده گل دوم نراتزوری لقب گرفت.

 

 

 

رم در صدد جبران برآمد و دقایقی یعد به گل رسید. پاس ادین ژکو درون محوطه به میخیتاریان رسید و او با ضربه ای دقیق رادو را مغلوب کرده و دروازه اینتر را باز کرد.

 

در ادامه ماتیاس وسینو در مقابل دروازه رم و در فاصله ای نزدیک فرصت خوبی برای زدن گل سوم داشت، اما ضربه او توسط دروازه بان حریف مهار شد تا اینتر با برتری 1-2 راهی رختکن شود.

 

رم در نیمه دوم رد تلاش برای زدن گل تساوی بود و در دقیقه 57 کارسدروپ فرصت خوبی برای باز کردن دروازه اینتر داشت، اما ضربه او با بدشانسی به دیرک دروازه رادو برخورد کرد.

 

در دقیقه 70 و روی پاس ادین ژکو بود که رم صاحب موقعیت برای زدن گل تساوی شد، اما ضربه میخیتاریان در اختیار رادو قرار گرفت و این فرصت از دست داد.

 

اما در اوقات اضافی اشرف حکیمی با پاس فوق العاده خود روملو لوکاکو را در مقابل دروازه خالی صاحب فرصت کرد و او نیز موفق به گلزنی شد تا اینتر 1-3 رم را مغلوب بکند.

اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان اما ضربه زدن گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۱۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود به فینال آسیا با دردسری به نام ازبکستان | خودمان کارمان را سخت کردیم!

به گزارش همشهری آنلاین، دومین نبرد نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ بین تیم‌های ملی ایران و ازبکستان پیگیری شد و برنده این جدال حریف تیم ملی تایلند در فینال رقابت‌ها می‌شود. هدایت تیم ملی ازبکستان بر عهده وناسیو لوپز سرمربی مشهور فوتسال دنیا است و این دوئل از وجه تاکتیکی بسیار جذاب و دیدنی بود.

????سالن مسابقه: آرنا بانکوک (بانگکوک)

ترکیب ابتدایی تیم ملی فوتسال ایران در مقابل ازبکستان
مسعود محمدی | محمد حسین درخشانی | سالار آقاپور | مهدی کریمی | بهروز عظیمی

ترکیب ابتدایی تیم ملی فوتسال ازبکستان در مقابل ایران

ابوس المورودو | روپیف اختیور | خمرویف ایلخمجون | نیشونوف خسن الدین | تولکینوف البک

گل اول تیم ملی فوتسال ایران در دقیقه ۴ (ایران ۱ - ۰ ازبکستان) ازبک‌ها از ترس، گل به خودی زدند؛ در حالی که سالار آقاپور با یک توپ‌ربایی در شرایط دو به تک با دروازه‌بان ازبکستان قرار گرفت و قصد پاس دادن به سعید احمدعباسی را داشت، بین راه بازیکن ازبکستان به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود ایران شود. گل اول ازبکستان از ضربه ایستگاهی در دقیقه ۷ (ایران ۱ - ۱ ازبکستان) جورائف بازیکن تیم ملی ازبکستان از روی ضربه ایستگاهی و در فاصله شانزده متری دروازه باقر محمدی را باز کرد و بازی به تساوی کشید. گل دوم تیم ملی فوتسال ازبکستان در دقیقه ۱۸ (ایران ۱ - ۲ ازبکستان) درس تاکتیک ازبک‌ها به ایران بازیکنان تیم ملی فوتسال ازبکستان با یک حرکت تمرین شده و هجومی که به پای تیرک دوم دروازه تیم ملی ایران ختم شد، توسط زیانوف به گل دوم رسیدند. گل دوم به سود ایران و بازهم گل به خودی در دقیقه ۲۳ (ایران ۲ - ۲ ازبکستان) تیم ملی فوتسال ایران با ضربه مسلم اولاد قباد از روی اوت و با برخورد به سر زیانوف به گل دوم دست یافت. زیانوف که زننده گل دوم ازبک‌ها برابر ایران بود، حالا برای ایران نیز موفق به گلزنی شد. گل سوم برای تیم ملی فوتسال ایران (ایران ۳ - ۲ ازبکستان) زوج مخوف سالار و بهروز؛ پاس فوق العاده سالار آقاپور به پای تیر و ضربه ساده و تمام کننده بهروز عظیمی، گل سوم ایران در دیدار با ازبکستان را به ارمغان آورد، تا شاگردان شمسایی بازی را سه بر دو پیش بیافتند. گل سوم ازبکستان در دقیقه ۳۶ (ایران ۳ - ۳ ازبکستان) حرکت انفجاری بازیکن ازبکستان و با کنار زدن مهدی کریمی در دوئلی تن به تن و با پاس دقیق به زیانوف، گل سوم ازبکستان را به همراه داشت. کد خبر 847302 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • صعود به فینال آسیا با دردسری به نام ازبکستان | خودمان کارمان را سخت کردیم!
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله