Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی، گفت: پایگاه های بهزیستی در ایام عید سعید فطر آماده دریافت نذورات، فطریه و زکات مردم نوع دوست استان می باشند.

 مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: ۸۵ صندوق بهزیستی و ۱۴ پایگاه در ادارات بهزیستی سراسر استان برای جمع آوری زکات فطریه در استان کرمانشاه استقرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 فرحناز محمدی افزود: برای جمع آورری فطریه در مصلای نماز عید فطر نیز صندوق‌های مشترک بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: نماز عید فطز در فضاهای باز مصلاها و مساجد استان کرمانشاه برگزار می شود، صندوق‌ها در اطراف اماکن مذکور مستقر و نمازگزاران و مردم می‌توانند زکات فطره، کفارات و نذورات خود در این صندوق ها بیندازند.

 

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: هم استانی ها می‌توانند علاوه بر پایگاه ها و صندوق های مستقر در مساجد و سطح شهر و همچنین ادارات بهزیستی شهرستان های تابعه نذورات خود را به منظور رعایت مسائل بهداشتی از طریق کد دستوری 
۷۳۳۴*۱۴۰۰۰۰۷#  یا شماره کارت ۱۶رقمی ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۵۳۸۹۲۰۲ به حساب مشارکت های مردمی بهزیستی استان واریز کنند.

 

محمدی در پایان گفت: نیازمندان از قبل شناسایی شده اند وبعد از جمع آورزی زکات و فطریه بین نیازمندان و مدد جویان توزیع خواهد شد.

 

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه جمع آوری زکات فطریه عید سعید فطر زکات فطریه مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه صندوق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۱۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، این مربی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید تا مطالباتش را در سه قسط دریافت کند اما با اینکه که قسط اول از سوی پرسپولیس پرداخت شد، قسط دوم و سوم پرداخت نشده است.

به گزارش ایسنا؛ دیروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) موعد پرداخت قسط سوم بوده است که این کار انجام نشده است. این در حالی است که بر اساس توافق طرفین، در صورت پرداخت‌نشدن قسط سوم در زمان مشخص‌شده، گل‌محمدی می‌تواند حدود پنج میلیارد تومان به عنوان جریمه دریافت کند. این یعنی اگر گل‌محمدی از پرسپولیس شکایت کند، علاوه بر پرداخت دو قسط، باید پنج میلیارد تومان هم جریمه بدهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901512

دیگر خبرها

  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه