Web Analytics Made Easy - Statcounter

لائوتارو مارتینز مقابل رم در دقیقه ۳۵ جانشین سانچز مصدوم شد اما دوباره در دقیقه ۷۷ با پینامونتی تعویض شد و از بازی بیرون رفت. حین بیرون رفتن از زمین و روی نیمکت، مهاجم آرژانتینی بسیار عصبی بود، فریاد می زد و پیراهنش را پرتاب کرد و به همین دلیل آنتونیو کونته با او به جر و بحث لفظی پرداخت. 

کونته خطاب به لائوتارو مارتینز: لعنتی کمی احترام بگذار؛ دیگر هرگز چنین واکنشی نبینم!

پس از پیروزی ۳-۱ مقابل رم، آنتونیو کونته مصاحبه ای انجام نداد اما کریستین استلینی در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:

چنین اتفاقی ۱۴ سال پیش وقتی کونته مربی ام بود و من بازیکن بودم، برایم رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بعد از ۲۰ دقیقه مرا تعویض کرد. این مثالی از ذهنیتی است که ما می خواهیم ببینیم. حتی اگر قهرمانی ما قطعی شده باشد، از همه بازیکنان انتظار داریم که با حداکثر توان کار کنند. در آن لحظه، لائوتارو در حد استانداردهای خودش بازی نمی کرد و ما بازیکنانی را می خواهیم که صد در صد تمرکز دارند. بعضی چیزها در زمین باقی می ماند. حالا همه چیز مربوط به گذشته است و ما برای بازی بعدی آماده می شویم. 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!

نگاهی به 10 بازیکن بزرگ ناکام تاریخ چمپیونز لیگ انداخته‌ایم.

طرفداری | زلاتان ابراهیموویچ و جانلوییجی بوفون در صدر بازیکنانی قرار می‌گیرند که بیشترین بازی را در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌اند اما دستاوردی در این رقابت‌ها نداشته‌اند.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی بازیکنانی کرده که بازی‌های فراوانی به همراه تیم‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌اند اما توفیق خاصی در این تورنمنت معتبر باشگاهی بدست نیاورده‌اند. زلاتان ابراهیموویچ و جانلوییجی بوفون با 124 بازی در لیگ قهرمانان در صدر بازیکنانی قرار می‌گیرند که دارای بیشترین بازی در این مسابقات اما بدون حتی کسب یک جام نقره‌ای رنگ این رقابت‌ها هستند. پس از این دو اسطوره فوتبال سوئد و ایتالیا بازیکنان دیگری چون فابرگاس، فرناندینیو، کوکه، گریزمان، بالاک، مارکینیوش، هوملس و بونوچی قرار دارند که با وجود بازی‌های فراوان اما در قهرمانی در چمپیونز لیگ ناکام مانده‌اند.

10 بازیکن با بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا اما بدون قهرمانی بازیکنانی با بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا اما بدون قهرمانی

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)