Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم ملی تفنگ گفت: همه تلاشم را می‌کنم تا سومین دوره المپیک را هم تجربه کنم. مه لقا جام بزرگ در گفت و گو با ایسنا در خصوص اهدافش اظهار کرد: اگر موفق می.شدم در مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ شرکت کنم و سهمیه می‌گرفتم اولین فردی بودم که در تیراندازی سه دوره پیاپی در المپیک حاضر می‌شود. اکنون هم تمام تلاشم را می‌کنم تا سومین دوره المپیک را هم تجربه کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف من در حال حاضر حضور موفق در بازی‌های آسیایی و المپیک پاریس است. 

عضو تیم ملی تفنگ در خصوص عدم حضورش در مسابقات انتخابی المپیک توکیو گفت: در بازی‌های آسیایی جاکارتا پای چپ من از ناحیه مچ و زانو شکست. البته مشکل پارگی و کشیدگی رباط تاندون هم داشتم. بعد از آن دوره درمانم خیلی طولانی شد و متاسفانه همه مسابقات انتخابی المپیک توکیو را از دست دادم.

جام بزرگ افزود: من تنها تیراندازی بودم که در بازی‌های آسیایی مدال گرفتم و در اوج آمادگی بودم، اما این آسیب اتفاق افتاد و من حتی نتوانستم در مسابقات کسب سهمیه حاضر شوم و  المپیک توکیو را از دست دادم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در مسابقات قهرمانی اروپا و جام جهانی کرواسی شرکت خواهد کرد گفت: اکنون ویزای ما صادر شده و بامداد امروز ساعت ۳.۳۰ به اردوی تدارکاتی مجارستان ملحق می‌شویم. حضور در مسابقات  بستگی به تصمیم سرمربی تیم ملی خانم هاشمی دارد. امیدوارم که بتوانم در مسابقات قهرمانی اروپا و جام جهانی کرواسی حاضر شوم و نتیجه‌ خوبی برای تیم ملی حاصل شود.

وی به عنوان فردی که دو دوره در المپیک حضور داشته است قدرت ذهنی را عامل موفقیت دانست و گفت: المپین‌ها (به جز نجمه خدمتی) هر چند که تجربه المپیک را ندارند اما تجربه بازی‌های آسیایی و بازی‌های دانشجویان جهان را دارند و به هر حال با این سطح از مسابقات آشنایی دارند. باید بدانند که افرادی که در المپیک شرکت می‌کنند همه از لحاظ تکنیک در یک سطح هستند و تنها قدرت ذهن است که افراد موفق و ناکام را متمایز می‌کند.

جام بزرگ گفت: حتی به نظر من المپیک از سایر مسابقات شاید آسانتر باشد به این سبب که همه ورزشکاران برای کسب سهمیه تلاش کرده‌اند و با آمادگی بالایی به المپیک می‌روند، پس همه در یک سطح هستند. دقیقا شرایط بازی‌های آسیایی هم با قهرمانی آسیا تفاوتی ندارد فقط بار ذهنی و روانی متفاوت است. هر ورزشکاری که از لحاظ روانی بتواند قوی ظاهر شود سایر موارد حل می شود و منجر به مدال خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تاکنون در این رشته در المپیک نتوانسته ایم مدال داشته باشیم گفت: به هر حال همیشه تیراندازی به دلیل نوع رشته ورزشی و شرایط کشور مشکلات خاص خود را داشته که کسب مدال برای تیراندازان سخت بوده است. البته با اینکه مدال نگرفتیم ولی خیلی به مدال نزدیک بودیم.

دارنده مدال برنز تفنگ سه وضعیت بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ گفت: هر دو دوره قبل المپیک فینالیست داشتیم که خیلی هم به کسب مدال نزدیک بودند. کسب مدال تا حدودی شانس می‌طلبد. از طرفی تیراندازی مثل سایر رشته ها نیست و باید روز تیرانداز باشد. اگر چند جام جهانی برگزار شود به ندرت اتفاق می افتد که قهرمان دو جام جهانی یک نفر باشد. در خیلی از رشته ها این گونه نیست. باید روز ورزشکار باشد و این خیلی تاثیر گذار است.

وی در پایان گفت: امیدوارم که در این المپیک تیراندازان با دست پر برگردند. متاسفانه برخی مشکلات در تیراندازی هست که همیشه وجود داشته است. در حال حاضر شرایط حضور در اردوی خارجی مهیا شده است و امیدوارم ملی‌پوشان بتوانند با فشنگ بیشتر و خوب تمرین کنند تا با آمادگی بیشتری به المپیک بروند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مه لقا جام بزرگ اردوی تدارکاتی مجارستان اردوی تدارکاتی مجارستان تيم ملي تيراندازي مه لقا جام بزرگ بازی های آسیایی جام جهانی جام بزرگ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت، اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

دیگر خبرها

  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید