Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@05:29:32 GMT

یک جام و ۳ مدعی/ ایستگاه پایانی لیگ برتر فوتسال

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۲۰۳۹

یک جام و ۳ مدعی/ ایستگاه پایانی لیگ برتر فوتسال

چهره قهرمان این فصل لیگ برتر فوتسال امروز مشخص می شود. به گزارش ایسنا، سوت پایانی لیگ برتر فوتسال در گروه مدعیان امروز (پنجشنبه) به صدا در خواهد آمد و چهره قهرمان این دوره از مسابقات مشخص خواهد شد.

بر اساس برنامه سازمان لیگ فوتسال سه جام در اصفهان، مشهد و تبریز برای قهرمان در نظر گرفته شده و باید دید در نهایت کدام یک از سه تیمی که از شانس قهرمانی برخوردارند این جام را بالای سر خواهند برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ تیم و ۳ شانس:

۱- مس سونگون- ۱۹ امتیاز- تفاضل گل +۸

مسی‌ها با کسب ۱۹ امتیاز از بیشترین شانس برای قهرمانی در این فصل برخوردار هستند. نارنجی پوشان تبریزی که در سه دوره اخیر لیگ برتر نیز جام قهرمانی را بالای سر بردند برای پوکر قهرمانی تنها نیاز به شکست دادن کراپ الوند دارند که با وجود بی انگیزه بودن، می خواهد جایگاه چهارمی خود را حفظ کند. هر نتیجه ای به جز پیروزی برای مس،قهرمانی این تیم را تهدید می کند.

۲- گیتی پسند اصفهان- ۱۷ امتیاز- تفاضل گل +۱۳

شاگردان وحید شمسایی در بازی رفت مقابل مقاومت البرز به تساوی رسیدند و شاید حسرت همین دو امتیاز را بخورند. با این حال این تیم در بازی هفته پایانی خود ناامید نیست و منتظر شنیدن اخبار خوب از تبریز است. اگر مسی ها در مسابقه با کراپ الوند امتیاز از دست بدهند گیتی پسند با شکست مقاومت البرز می‌تواند پس از سال‌ها جام قهرمانی را بالای سر برده و به پرافتخارترین تیم لیگ برتر فوتسال تبدیل شود.

 ۳- سن ایچ ساوه – ۱۷ امتیاز- تفاضل گل +۲

تیمی که کمتر کسی روی آن به عنوان قهرمانی حساب می کرد همین هفته قبل می توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد اما شکست خانگی مقابل گیتی‌پسند شانس تیم اصغری مقدم را بسیار کم کرد. این تیم برای قهرمانی نیاز به امتیاز از دست دادن هر دو تیم مس سونگون و گیتی پسند در بازی خانگی مقابل حریفان خود دارد و البته خودش باید فرش آرا در مشهد شکست دهد تا قهرمان شود.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ليگ برتر فوتسال لیگ برتر فوتسال بالای سر گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: آبی‌های پایتخت مدت‌هاست صدرنشین هستند و حفظ این روند و در نهایت رسیدن به جام قهرمانی، بسیار مهمتر از ارائه بازی خوب است.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با ایرنا به شرایط این روزهای آبی‌پوشان تهرانی پرداخت و تاکید کرد: در لیگ برتر مهم این است که شما چند امتیاز گرفته و در کجای جدول هستید. معتقدم استقلال عملکرد خوبی داشته و در صورت حفظ این روند، باید قهرمانی را از آن شاگردان جواد نکونام دانست.

وی ادامه داد: استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ است. در این روزها تغییراتی داشته‌ایم اما امیدوارم هر فردی که به استقلال می‌آید در نهایت برای این تیم آورده داشته باشد و بتواند در مسیر موفقیت این تیم گام‌های اساسی و بزرگی بردارد. هواداران از تیم انتظار دارند، امتیاز گرفتن، حضور در صدر جدول و در نهایت کسب جام قهرمانی به مراتب مهمتر از بازی خوب است و امیدوارم در پایان فصل هواداران استقلال با قهرمانی لیگ را به پایان ببرند.

پیشکسوت فوتبال استقلال در مورد بازی این هفته شاگردان نکونام با ذوب‌آهن اصفهان، گفت: بازی آسانی نخواهد بود چراکه ذوب آهن تیم خوب و قابل احترامی است. از هواداران می‌خواهم با حضور خود در ورزشگاه از تیم خود حمایت همه جانبه‌ای را داشته باشند تا با کسب ۳ امتیاز این دیدار، یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پالما با حضور ستاره‌های ایرانی قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • این آخرین شانس قهرمانی تراکتور است
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی
  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد