Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@06:48:41 GMT

امت اسلامی به خاطر جنایت‌های صهیونسیت‌ها عزادار است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۲۹۱۷

امت اسلامی به خاطر جنایت‌های صهیونسیت‌ها عزادار است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، نماز عید سعید فطر با رعایت پروتکل بهداشتی در زاهدان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در خطبه‌های عید سعید فطر با تبریک این عید بزرگ مسلمانان اظهار کرد: ملت‌های مسلمان باید هوشیار باشند و دشمنان خودمان را بشناسیم و مشکلاتی که با آن مواجه هستیم را ریشه یابی کنیم تا بتوانیم با همراهی و همدلی این مشکلات جامعه اسلامی را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله مصطفی محامی ادامه داد: هر آنچه را که ملت ایران و گروه‌های مقاومت در دیگر کشورهای جهان که همان روحیه ایثار،مقاومت، جهاد و شهادت است را تجربه کرده‌اند امیدواریم که دیگر کشورهای اسلامی نیر این روحیات را حفظ کنند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: امیدواریم که فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت در تمام کشورهای اسلامی گسترش پیدا کند و هر روز شاهد پیروزی جبهه مقاومت باشیم.

آیت الله محامی با اشاره به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین اظهارداشت: موازنه قدرت در فلسطین به نفع جبهه مقاومت تغییر کرده است.

وی بیان کرد: امروز ما در حالی عید سعید فطر را جشن می‌گیرم که متاسفانه جنایت‌های شرم‌آوری در کشورهای اسلامی به دست مستکبران عالم در حال انجام است.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: از انفجار تروریستی در کابل و به شهادت رسیدن جمعی از مردم و دانش آموزان دختر و معصوم مکتب سید الشهدا(ع) گرفته تا نسل نسل کشی و کودک کشی عربستان سعودی در یمن و کودک کشی رژیم غاصب صهیونیست در فلسطین این عید را برای به عزا تبدیل کرده است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت:امت اسلامی به خاطر این جنایت‌ها عزادار است و این عید بزرگ مسلمانان همراه با عزاست.

آیت الله محامی اظهارداشت: آمریکا به بهانه تامین امنیت به افغانستان و سوریه و دیگر کشورها لشکرکشی کرد در حالی که آن گروه‌های تروریستی و افراطی دست پرورده خودشان بودند و نه تنها امنیت را برای مردم این کشورها به امغان نیاوردند بلکه به نا امنی و جنگ نیز دامن زدند.

امام جمعه زاهدان با اشاره با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: حضور پرشور و با شکوه مردم در انتخابات نشانه قدرت در نظام جمهوری سالامی است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: مسوولان زمینه های حضور باشکوه مردم را در یک انتخابات آزاد و سالم فراهم کنند.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان امت اسلامی نماینده ولی فقیه فلسطین سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)

 محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان به همراه منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، علیرضا شهرکی فرماندار شهرستان زاهدان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان و ناحیه لخشک (شهرک شهریار) بازدید کرد.

 بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وظیفه ساماندهی ۹۲ هکتار از اراضی حاشیه شهر زاهدان را به عهده دارد و تاکنون با اجرای طرح‌های عمرانی گوناگون، نسبت به بهسازی بافت مسکونی در این مناطق (اعم از لایروبی، خاکبرداری، زیرسازی، آسفالت، پیاده رو سازی، جدول گذاری، احداث کانال هدایت آب‌های سطحی و کانال فاضلاب) اقدامات موثری داشته است.

 همچنین ۳۵۰۰ هکتار از اراضی ناحیه لخشک را در تملک دارد که با همکاری پژوهشکده سوانح طبیعی کشور، مطالعات ساخت مسکن و اسکان جمعیت با اولویت اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در آن آغاز شده است.

 اراضی ده هکتاری و ناحیه لخشک به دلیل مجاورت با شهر زاهدان، پتانسیل هدایت جمعیت سرریز شهر زاهدان را داراست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد