Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@18:19:45 GMT

نماز عید سعید فطر در زاهدان اقامه می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۱۵۳۸

نماز عید سعید فطر در زاهدان اقامه می شود

مدیر حوزه ریاست دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: با رصد و رویت هلال ماه شوال ، نماز عید سعید فطر در زاهدان اقامه می شود.

حجت السلام ثبوتی با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان اظهار داشت: با رصد و رویت شدن هلال ماه شوال، رسما امروز ۲۳ اردیبشت روز عید سعید فطر و خواندن نماز عید سعید فطر بر مومنان واجب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر حوزه ریاست دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: مردم زاهدان پش از یک ماه روزه داری امروز صبح در مصلی المهدی(عج) گردهم می آیند و نماز عید سعید فطر را اقامه خواهند کرد.

 

ثبوتی یادآور شد: نماز عید سعید فطر  ساعت ۶:۳۰ صبح امروز به امامت آیت‌الله محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان در مصلای المهدی(عج) زاهدان برگزار می‌شود.


مدیر حوزه ریاست دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان با اعلام این خبر گفت: نماز عید فطر ساعت ۶:۳۰ صبح روز عید در محل مصلای المهدی(عج) زاهدان به امامت آیت‌الله محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین ثبوتی بر لزوم رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برگزاری نماز عید فطر زاهدان تاکید کرد و خواستار رعایت حداکثری این ضوابط و به همراه آوردن زیرانداز، سجاده و مهر شخصی شد.

 

وی افزود: همچنین در  مصلی المهدی(عج)پایگاه سیار کمیته امداد برای جمع آوری فطریه و کفاره مستقر هستند.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: رویت و رصد هلال ماه شوال اقامه نماز نماینده ولی فقیه در سیستان نماز عید سعید فطر المهدی عج عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۱۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران از مهمترین مطالبات امور را مبارزه به فساد یاد کرد و گفت: باید با فساد در هر شکل و جایی مبارزه شود و بساط این منکر در تمام ادارات جمع شود زیرا بسیاری از مشکلات مملکت ناشی از تشکیل باندهای فساد و اشخاص فاسد است لازم است دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه کند.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ۷ اردیبهشت در نماز جمعه ساری، با دعوت به تقوای الهی، اظهار کرد: با تقوای الهی می‌توانیم از یاران واقعی امام زمان (عج) باشیم.

وی با اشاره به اینکه ۴۸ هزار شهید، ۱۱۲ هزار جانباز و آزاده و چندین برابر این میزان ارتش جمهوری اسلامی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: ارتش که متعلق به طاغوت بود بعد از جمهوری اسلامی به انقلاب پیوست و تاکنون در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی نقش آفرینی می‌کند.

خطیب نماز جمعه ساری به روز ملی خلیج فارس اشاره کرد و گفت: خلیج فارس متعلق به ایران اسلامی است و دشمنان درصدد تغییر نام و هویت این منطقه هستند که قطعا به جایی نمی‌رسند.

آیت الله لائینی از مهمترین مطالبات امور را مبارزه به فساد یاد کرد و ادامه داد: باید با فساد در هر شکل و جایی مبارزه شود و بساط این منکر در تمام ادارات جمع شود زیرا بسیاری از مشکلات مملکت ناشی از تشکیل باندهای فساد و اشخاص فاسد است.

وی با توصیه بر اینکه مسئولان و آحاد مردم باید مواظب باشند که آلوده به فساد نشوند تا با این منکر مبارزه کنند، تصریح کرد: اهل فساد ابتدا افراد پیرامون خود را به حاشیه می‌برند تا اهداف خود را اجرا کنند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه هر از گاهی گزارشی مبنی بر فساد از مسئولان مربوطه می‌خواهیم، گفت: در این دولت باید مبارزه با فساد به طور جدی انجام شود تا کارنامه خوبی ارائه کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت روز جهانی کارو کارگر، بیان کرد: شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم است برای تحقق این شعار باید کارگران مورد توجه قرار گیرند.

این مسئول ادامه داد: از همه کارگران به طور عام، کشاورزان، زنان و مردانی که برای معیشت، اقتصاد، رفاه و خدمت به خلق کار جهادی می‌کنند قدردان هستیم.

امام جمعه ساری با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری که  روز معلم نامگذاری شد، گفت: از جامعه فرهنگیان و معلمان قدردانیم که تربیت کنندگان سرمایه‌های واقعی جامعه هستند.

وی با تذکر به آموزش و پرورش، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها، افزود: کرسی معلمی باید از شایستگی‌های خاصی باید برخوردار باشد و هرکسی صلاحیت نشستن بر این جایگاه را ندارد زیرا فرزندان و نسل آینده در اختیار معلمان قرار می‌گیرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله شیخ عباسعلی سلیمانی، اظهار کرد: جای دارد از شهید سلیمانی که در سنگر نماز جمعه، خطابه و نمایندگی ولی فقیه سالیان سال معلمی کردند یاد کنیم که در حوزه فرهنگ و دین تلاش چشمگیری داشتند.

آیت‌الله محمدی لائینی به روز ملی ورزش زورخانه‌ای و باستانی اشاره کرد و گفت: ورزش یک سرمایه است که منش پهلوانی را در جامعه ترویج می‌کند.

وی با اعلام اینکه بعد از نماز عصر امروز راهپیمایی علیه رژیم صهیونیستی انجام می‌شود تا با این اقدام جنایاتی که در غزه انجام می‌گیرد را محکوم کنیم، خاطرنشان کرد: تا زمانی که ظالم به ظلمش ادامه می‌دهد باید از مظلوم حمایت کنیم. در همین راستا عملیات «وعده صادق» با افتخار انجام شد که دنیا را از نظر بعد علمی و فناوری مبهوت کرد.

لائینی افزود: ملت ایران مصمم‌تر از گذشته هستند تا اسرائیل غاصب را از روی زمین بردارند و قدس شریف را آزاد کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد