Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن صبح امروز از عملیات گسترده و مشترک یگان پهپادی و موشکی این کشور علیه مواضع عربستان سعودی خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن صبح امروز پنج‌شنبه از عملیات گسترده و مشترک یگان پهپادی و موشکی به مواضع عربستان سعودی در جنوب غربی این کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق گزارش وبگاه «المسیرة»، سریع افزود که این عملیات گسترده مشترک با استفاده از هفت موشک بالستیک نوع «بدر» و «سعیر» و پنج پهپاد نوع قاصف ۲K انجام شد و با یاری خداوند نقاط مورد نظر هدف اصابت دقیق قرار گرفت.

به گفته او این عملیات گسترده در راستای حق طبیعی و مشروع یمن برای پاسخگویی به تشدید تجاوزات و محاصره مستمر ملت این کشور صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حمله به آرامکو حمله به فرودگاه نجران ارتش یمن عملیات گسترده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۳۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز جمعه در راهپیمایی گسترده مردم صنعا در میدان سبعین طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای مسلح یمن تحرکات متجاوزان اسرائیلی و آمریکایی و آمادگی جدی آن‌ها برای تهاجم نظامی علیه رفح را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید؛ حمله به کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در آب‌های یمن

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این بیانیه از آغاز اجرای مرحله چهارم تشدید عملیات‌ها علیه رژیم صهیونیستی برای یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

ارتش یمن اعلام کرد که در این مرحله همه کشتی‌هایی که از دریای مدیترانه به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت کنند، در هر منطقه که در دسترس نیروهای مسلح یمن باشند،هدف قرار خواهند گرفت.

سخنگوی ارتش یمن درباره تجاوز زمینی صهیونیست ها به رفح هشدار داد و تاکید کرد که اگر رژیم اسرائیل قصد عملیات نظامی علیه رفح را داشته باشد، تمامی شرکت‌های کشتی‌رانی را که مرتبط با کمک‌رسانی به اسرائیل باشند یا راهی بنادر فلسطین اشغالی شوند با هر ملیتی، تحریم خواهند شد.

سخنگوی ارتش یمن تصریح کرد که عملیات نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ و دریای عرب تا زمان توقف تجاوزات دشمن و پایان محاصره ملت فلسطین در نوار غزه ادامه خواهد یافت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1229345 برچسب‌ها یمن

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد
  • حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • فیلم کامل از حمله بزرگ با موشک خوشه‌ای به مواضع ارتش روس
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • اذعان صهیونیست‌ها به شکست آمریکا در مقابله با موشک‌های ایران
  • اعتراف تل‌آویو به شکست پاتریوت آمریکا در برابر موشک ایرانی
  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه
  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه/ ۲ نفر کشته شدند