Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@03:29:24 GMT

محمدرضا عارف از کاندیداتوری در انتخابات انصراف داد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۳۳۵۸

محمدرضا عارف از کاندیداتوری در انتخابات انصراف داد

محمدرضا عارف، معاون اول رییس‌جمهور در دولت اصلاحات و رییس فراکسیون امید مجلس دهم، با انتشار بیانیه‌ای بدین‌شرح از نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری انصراف داد.

همراهان عزیز.

مشاوران گرامی

اعضای محترم کارگروه‌های تخصصی بنیاد امید ایرانیان و همه دوستان عزیز فعال در کمپین ورود به کارزار انتخابات ۱۴۰۰

سلام، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، عید سعید فطر را به شما عزیزان تبریک عرض می‌کنم و دعا می‌کنم خیر و برکت از این ماه عزیز و عید بزرگ، به خانه‌ها و سفره همه مردم ایران جاری گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دعا می‌کنم که سلامتی و خرسندی برای شما و مردم عزیز‌مان مقدر گردد و سایه شوم این ویروس منحوس از سر عالم کوتاه گردد. دعا می‌کنم که تدبیر، اخلاق، رواداری و درک درست از شرایط حساس کشورمان در میان مدیران و سیاست‌ورزان و متولیان ترویج یابد.

من از همراهی همه شما در همه این سال‌ها بویژه ۱۸ماه گذشته سپاس‌گزارم. قدردان تلاش شما در فراهم نمودن برنامه‌ها و مقدمات برای ورود به کارزار انتخابات ۱۴۰۰ هستم.

بدون تردید، واقع‌نگری، تحلیل‌های عمیق، استفاده از آراء و نظرات نخبگان و کارشناسان، وجه غالب و بارز صد‌ها جلسه هم‌اندیشی بود که در یک سال گذشته انجام شد. علی‌رغم شرایط خاص ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا، همت و همراهی نوآورانه شما در برگزاری جلسات به خصوص بر بستر فضای مجازی یک تجربه ذیقیمت با نتیجه‌ای ارزشمند بود.

به گفته بسیاری از کارشناسان، راهکار‌های تدوین‌شده این کمپین، عمیق، واقع‌بینانه و راهگشا برای کشور است. من باور دادم این برنامه‌ها در کنار نقشه راه دقیق طراحی شده و در کنار مدیران جوان شناسایی شده، یک فرصت برای کشور برای برون رفت از شرایط سخت و پیچیده کنونی است، اما همانطور که در جلسات دو هفته گذشته تحلیل گردید، معتقدم بر اساس روند حاکم بر کارزار انتخابات، شرایط حضور و اثربخشی لازم برای کمپین و اجرای راهکار‌ها فراهم نیست.

حضور اینجانب در این شرایط قطعا بر پیچیدگی انتخاب می‌افزاید و رقابت‌های درون جریان اصلاحات را به سمت واگرایی سوق خواهد داد و تجربه تلخ سال ۸۴ را تکرار خواهد کرد. به همین دلیل، ضمن تشکر مجدد و صمیمانه از همه شما عزیزان، عدم ورود به کارزار انتخابات را اعلام کردم.

اما این به معنی اتمام فعالیت گسترده کمپین نیست بلکه آغازی دوباره برای پیگیری رسالت و ماموریت‌مان است. همه ما باید در مسیر انتخابی بهتر و شایسته‌تر به کشور کمک کنیم و راهکارها، برنامه‌ها و ایده‌های تدوین‌شده کمپین را در اختیار نامزد نهایی جبهه اصلاحات قرار دهیم.

همه باید تلاش کنیم که وحدت و همگرایی را در جبهه اصلاح‌طلبی تقویت کنیم، امید را ترویج دهیم و در برگزاری یک انتخابات رقابتی و پرشور تلاش کنیم.

انشاءالله از هفته آینده با پیگیری برگزاری نشست‌ها و کارگروه‌ها به‌خصوص در چهارچوب بنیاد امید ایرانیان، رسالت اصلی خود را که کمک به ترویج حکمرانی خوب، تزریق عقلانیت و خردورزی به تصمیم‌گیری‌ها، تعهد واقعی به خرد جمعی و ترویج امید در میان مردم است را بیش از پیش دنبال خواهیم کرد. انشاء‌الله.

محمدرضاعارف

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

منبع: فرارو

کلیدواژه: محمدرضا عارف انتخابات 1400 اصلاح طلبان کارزار انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پیکان و آلومینیوم در هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم به پایان رسید.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، محمد ستاری، محمد آژیر، محمدجواد آزاده، امیرحسین صدقی، علی اصغر صادقی، سامان نریمان جهان، حامد پاکدل، محمدحسین فلاح، فرشید اسماعیلی و علی قربانی

ترکیب آلومینیوم: احمد گوهری، احسان قهاری، امیر نوری، مهدی لیموچی، علیرضا نقی زاده، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان و شروین بزرگ

پیش از آغاز بازی باشگاه پیکان، با اهدای گل و تابلو فرش، از مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک تقدیر شد. رضا گنجی جویباری نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه پیکان در این مراسم حضور داشت. حسینی پیش از این سرمربی پیکان بود.

بازی در ابتدا آرام دنبال شد و توپ بیشتر در میانه‌های زمین در گردش بود. در دقیقه ۱۹ نخستین موقعیت جدی بازی برای تیم پیکان شکل گرفت و سانتر فرشید اسماعیلی با ضربه سر آزاده همراه شد و باز هم به شکلی خطرناک و با فاصله‌ای کم از دروازه آلومینیوم، به بیرون رفت.

بازیکنان آلومینیوم در نیمه اول حمله‌ای را روی دروازه پیکان تدارک ندادند و در اواخر نیمه اول، حامد پاکدل فرصتی را به دست آورد که می‌توانست با احمد گوهری تک به تک شود اما قدر این فرصت را ندانست تا بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام برسد.

نیمه دوم هم همانند نیمه اول موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها به وجود نیامد و در دقیقه ۷۴ علی قربانی در محوطه جریمه آلومینیوم سرنگون شد که کادر فنی پیکان معتقد به پنالتی بودند اما داور نظری دیگری داشت و دستور به ادامه بازی داد.

در دقیقه ۸۲ کرنر برای آلومینیوم شکل گرفت و روی پاس امین جهان کهن، عارف حاجی عیدی با ضربه سری دقیق توپ را به گوشه دروازه فرستاد و حساب کار یک بر صفر به سود آلومینیوم شد.

با کسب این پیروزی آلومینیوم، ۳۴ امتیازی شد و موقتاً به رده هشتم جدول صعود کرد و تیم پیکان هم با ۲۵ امتیاز در مکان دوازدهم جدول باقی ماند.

کد خبر 6098520

دیگر خبرها

  • عارف غلامی و عجیب‌ترین اولتراهای فوتبال!
  • خلاصه بازی پیکان و آلومینیوم + فیلم
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • جراحان پلاستیک از کنگره جامعه جراحان ایران انصراف داد
  • کمک از دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد/ انصراف از دانشگاه به دلیل رفتارهای زشت استاد
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس