Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@22:06:32 GMT

خدمت به قرآن خدمت به بشریت است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۳۴۶۴

خدمت به قرآن خدمت به بشریت است

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه قرآن کریم مسیر خط شکنی و مبارزه با جریانات انحرافی را هدایت می کند، گفت: خدمت به قرآن خدمت به بشریت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستانه اشرفیه، حجت الاسلام «ستار علیزاده» عصر چهارشنبه( 22 اردیبهشت) در آیین اختتامیه جزءخوانی قرآن کریم در آستان سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه با قدردانی از قاریان گیلان در برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم جز خوانی در این آستان مقدس گفت: قرآن کریم بهترین، جامع ترین و علمی ترین کتاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان تاکید کرد: با تمام تلاش‌هایی که علیه اسلام و قرآن شده، اما باز هم نتوانستند مقابل نفوذ قرآن در قلب های عالمیان بایستند.

 

وی گفت: با فرهنگ قرآن کم مقابله نشده است اما با این وجود، آموزه های قرآنی نفوذ و گسترش مطلوبی بین جوامع و اذهان داشته است.

 

علیزاده با بیان اینکه قرآن کریم مسیر خط شکنی و مبارزه با جریانات انحرافی را هدایت می کند، افزود: خدمت به قرآن خدمت به بشریت است.

 

وی قرآن کریم را  معیار همگرایی جوامع اسلامی دانست و گفت: نظام ما نظام قرآنی بوده و به همین خاطر مورد لطف مردم مظلوم و آزاده جهان است.

 

مدیرکل اوقاف و اور خیریه گیلان اعلام کرد: خطرناک ترین نگاهی که به قرآن می شود کرد، تنزل قرآن به ساحت فردی و در حد برگزاری مراسم ختم است.

 

وی با اشاره به اینکه گیلان از نظر استعدادهای قرآنی در حد بالایی است، گفت: محافل قرآنی زمینه ساز معرفی این استعدادها به جامعه قرآن کشور است.

 

حجت الاسلام علیزاده اعلام کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در بقاع متبرکه گیلان مشغول فعالیت در حوزه آموزش قرآن هستند.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم از ۲۲ قاری مشارکت کننده در این طرح به اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی تقدیر شد.

 

 

 

پایان پیام/162

منبع: شبستان

کلیدواژه: جز خوانی قرآن در گیلان جز خوانی قرآن کریم مدیرکل اوقاف گیلان اوقاف گیلان قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۳۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب

تلاوت آقای «عباس هاشمی» حافظ کل قرآن کریم قاری بین‌المللی و نفر اول بیست‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و دبیر آموزش و پرورش را در حسینیه امام خمینی(ره) مشاهده می‌کنید.

دریافت 10 MB

دیگر خبرها

  • (تصاویر) نخستین نمایشگاه قرآن کریم حکومت طالبان
  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو