Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نخستین نشست تخصصی نواب روسای هیات های ورزشی گلف، تنیس روی میز ، روستایی و عشایری، نابینایان و کم بینایان، نجات غریق و غواصی، ووشو، بدنسازی و پرورش اندام، تیر اندازی،‌ هندبال، شمشیربازی، شطرنج، بسکتبال، بیماران خاص و پیوند اعضاء، همگانی، جودو، تیر اندازی با کمان، شنا، اسکواش و کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان هرمزگان با حضور فاطمه مرادی معاونت توسعه ورزش بانوان استان در سال جدید در دفتر معاونت توسعه ورزش بانوان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه مرادی معاون توسعه ورزش بانوان استان اظهار داشت: فعالیت های ورزش بانوان طی یک سال گذشته در قالب ۹ طرح بوده و این طرح ها در راستای تحقق و ارتقای سطح سلامتی و نشاط بانوان استان هرمزگان انجام شد. 

وی ضمن قدردانی از عملکرد مثبت هیات‌های ورزشی در سال گذشته افزود: سالی که گذشت، اداره کل ورزش وجوانان استان علی رغم کمبود اعتبارات توانست بخشی از مشکلات مالی هیات‌های ورزشی را با حمایت مدیرکل برطرف سازد و به هیات ها جهت اعزام و برگزاری مسابقات در حد توان مساعدت کند و ورزشکاران ما توانسته اند به توفیقات خوبی در سال گذشته دست پیدا کنند و با بیش از ۱۱۰ مدال رنگین (طلا ، نقره و برنز) در رده های جهانی و آسیایی و بین المللی در مسابقات مجازی و حضوری جایگاه ویژه‌ای در ورزش به دست بیاورند.‌ 

معاونت توسعه ورزش بانوان استان بیان داشت: امیدوارم با توجه به شیوع کرونا که باعث شده باشگاه‌های ورزشی به تعطیلی کشانده شود، با برنامه ریزی مناسب و همکاری  هیات‌ها بتوانیم با توسعه ورزش همگانی و حرکات ابداعی در فضای مجازی، شور و نشاط را بین جوانان و خانواده ها ایجاد کنیم.

مرادی گفت: هیات‌های ورزشی باید ۹ طرح ملی از سوی وزارت را در برنامه‌های پیش روی خود بگنجانند و فعالیت ورزشکاران خود را در فضای مجازی گسترش و با برنامه ریزی مناسب تعداد ورزشکاران سازمان یافته خود را افزایش دهند. 

وی اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌ها مسابقات در فضای مجازی باعث ایجاد شور و نشاط در بین بانوان استان می شود.

معاونت توسعه ورزش بانوان گفت: سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود و  این مسابقات از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی ادامه داد: حضور تعداد زیاد ورزشکاران در این مسابقات ایجاد زمینه و بستر مناسب جهت شناسایی بهتر استعدادها در رشته‌های مختلف ورزشی از مهمترین دلایل ارزشمند بودن این رقابت‌هاست و فرصتی مناسب برای شناساندن و شکوفایی استعدادهای بالقوه استان است و موفقیت ورزشکاران نام نیکی از استان هرمزگان را به یادگار می گذارد و باید در این فرصت برنامه ریزی مناسبی جهت برگزاری سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر انجام گیرد.

وی در پایان از زحمات  محمود رضا امیاری مدیر کل ورزش و جوانان استان به خاطر نگاه ویژه و حمایت های بی شائبه به ورزش بانوان تشکر کرد.

در این جلسه  هر یک از نواب روسای هیات های ورزشی راهکارها و پیشنهادات خود را جهت پیشبرد اهداف رشته های مربوطه خود بیان کردند.

انتهای پیام / 88071
 

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش هرمزگان هیات های ورزشی توسعه ورزش بانوان فاطمه مرادی نواب رئیس ورزش معاونت توسعه ورزش بانوان هیات های ورزشی بانوان استان هیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: تاکنون مجوز فعالیت بانوان در ورزش زورخانه‌ای صادر نشده است اما حضورشان به عنوان تماشاگر مشکلی ندارد.

مهرعلی باران‌چشمه روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه‌ها، اظهار کرد: ورزش زورخانه‌ای به طور قطع سوای تربیت جسم در ترویج فرهنگ جوانمردی تاثیرگذار است و این مجوز صادر شده تا مادران و بانوان از نزدیک در زورخانه‌ها برای تماشای این ورزش اصیل ایرانی حضور یابند. البته در طرح شهید طوقانی که با همکاری وزارت آموزش و پروش برای مقاطع چهارم تا ششم ابتدایی برگزار شد، خانواده‌ها به عنوان تماشاگر شاهد هنرنمایی فرزندان خود بودند.

وی در خصوص فعالیت بانوان در ورزش زورخانه‌ای نیز توضیح داد: پیشتر اعلام شد که فعالیت بانوان در ورزش زورخانه‌ای منوط به تصمیم و مجوز نهایی از سوی وزارت ورزش و جوانان است. در شورای سیاست‌گذاری وزارت ورزش تصمیم‌گیری نهایی در خصوص فعالیت یا عدم فعالیت آنان در رشته‌های مختلف تصمیم‌گیری خواهد شد، چنین مجوزی تاکنون برای ورزش زورخانه‌ای صادر نشده است.

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای این راهم گفت: قرار است که اواخر خردادماه امسال مسابقات جهانی ورزش زورخانه‌ای با حمایت وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک در اصفهان برگزار شود. این رقابت‌ها به مدت ۲ روز در بخش تیمی و هنرهای فردی برگزار خواهد شد.

باران‌چشمه ادامه داد: با توجه به گستره این ورزش در سطح جهان، برای شرکت در این رویداد از ۲۵ کشور دعوت شد که تاکنون حضور ۱۲ کشور قطعی است. برای نخستین بار بنا داریم جوایز دلاری را برای این مسابقات در نظر بگیریم که هنوز میزان دقیق مشخص نشده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قهرمانی تیم ایران در ورزش های زورخانه ای جهان (فیلم) تکرار قهرمانی جمهوری آذربایجان در مسابقات زورخانه ای

دیگر خبرها

  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند