Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@13:20:18 GMT

عاشوری: ما تیم از پیش برنده نیستیم

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۳۶۶۷

عاشوری: ما تیم از پیش برنده نیستیم

تیم بادران در هفته بیست و چهارم لیگ یک فردا در استادیوم کارگران تهران میزبان گل ریحان است. تیمی که در قعر جدول قرار دارد و در بازی هفته ی گذشته در برابر مهمان خود حاضر نشد.

به گزارش "ورزش سه"، این بازی فرصت خوبی است تا تیم بادران با شکست حریف به مس کرمان نزدیک تر شود اما نکته ی جالب اینکه محسن عاشوری سرمربی تیم بادران خود را از پیش برنده این دیدار نمی داند و می گوید: این یک واقعیت محرز در فوتبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه ی مسابقه قبل از اینکه شروع شود صفر – صفر است و هیچ تیمی نمی تواند در فوتبال از پیش برنده باشد و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. ما برای برتری در این دیدار باید بیشتر از حریف تلاش کنیم و بهتر از حریف بازی کنیم و اگر در اجرای این نمایش ناموفق باشیم پیروز نخواهیم شد. نتایج گذشته نمی تواند به ما برای پیروزی در این دیدار تضمین بدهد. این یک واقعیت است.

 

محسن عاشوری ادامه داد: ما پیش تر با این ذهنیت آسیب های جدی دیدیم و امتیازات مهم را از دست دادیم. نمونه اش در بازی با رایکا 2 – صفر جلو بودیم اما در نهایت 3-2 بازنده شدیم. یا در بازی با قشقایی که هم اکنون یکی از تیم های نزدیک به منظقه ی خطر بشمار می رود 3-1 بازنده شدیم و قطعا شکست های ما در این بازی ها به این دلیل بود که به اندازه کافی تلاش نکردیم و خود را از پیش برنده می دانستیم و تصور می کردیم به خاطر جایگاه حریفان به راحتی برنده می شویم. اتفاقا بازی با تیم هایی که در نیمه پایین جدول قرار دارند سخت تر بشمار می رود. آنها فشرده بازی می کنند و با دوندگی و انگیزه ای که دارند کار برای ما سخت می شود و از سویی چنین تیم هایی می خواهند از آخرین فرصت های خود برای بهتر کردن وضعیت خود در جدول رده بندی بهره ببرند. بازی با گل ریحان به اندازه بازی هفته گذشته در برابر فجر سپاسی در شیراز برای من و شاگردانم سخت است و امیدوارم همگی با درک این موضوع وارد زمین شویم و با این ذهنیت بازی را شروع کنیم که برای کسب یک برد دیگر باید از نو تلاش کنیم و از نو یک بازی خوب دیگر به نمایش بگذاریم. ضمن اینکه حریف با تغییراتی که در کادر فنی اش ایجاد کرده با شوک مواجه شده و این کار ما را سخت تر خواهد کرد.

محسن عاشوری (مربی) بادران تهران دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محسن عاشوری مربی بادران تهران دسته یک پیش برنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم

به گزارش خبرنگار مهر، دوومیدانی یکی از رشته هایی است که مدتهاست با سرپرست اداره می‌شود و هنوز تکلیف برگزاری انتخابات این فدراسیون نیز مشخص نشده است. در حال حاضر حسین مطیعی سرپرستی فدراسیون را بر عهده دارد.

وی امروز (دوشنبه) در گفت وگو با اهالی رسانه درخصوص بدهی‌های فدراسیون اظهار داشت: فدراسیونی که بدهکار نباشد فدراسیون نیست. مسابقات داخل سالن آسیا یک رویداد بین‌المللی بود که خوشبختانه مسابقات هم در سطح عالی برگزار شد. قطعا برگزاری این رویداد هزینه‌هایی هم برای فدراسیون در بر داشته است اما من هرجا که بروم مشکلات را به عهده می‌گیرم فقط باید همه موارد بررسی شود.

وی در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون و اینکه گفته می شود فدراسیون از برخی نامزدها حمایت میکند، گفت: به هیچ‌وجه نسبت به عزیزانی که کاندید هستند هیچ رویکردی ندارم. از طرف معاونت قهرمانی وزارت ورزش هم هیچ صحبتی درخصوص طرفداری از هیچ یک از نامزدها نشده است.

مطیعی در پایان در واکنش به حاشیه‌های زیاد دوومیدانی کاران آنهم در آستانه بازیهای المپیک پاریس گفت: رشته‌های زیادی داریم و هر رشته هم مربی خودش را دارد. آقای فیروزی را امروز به عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب کردیم و از او خواهش کردم حواشی که ورزشکاران به وجود می‌آورند را رصد وحل کنند.

کد خبر 6091976

دیگر خبرها

  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و تولید هستند
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم