Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@13:15:05 GMT

و شاید این آخرین دربی مهدی قایدی باشد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۲۷۹۹

و شاید این آخرین دربی مهدی قایدی باشد

مهدی قایدی بعد از سه فصل حضور در تیم آبی در تلاش برای ملحق شدن به یک تیم خارجی است.

به گزارش "ورزش سه"، البته او دو فصل دیگر با تیم آبی قرارداد دارد و حضورش در یک تیم جدید باید با نظر تیم استقلال باشد. مهدی قایدی که در بازی با ذوب آهن بازوبند کاپیتانی تیم استقلال را هم بر بازو بست از تیم های السد و الدحیل در آسیا و تیم هایی چون شاختار، لوکوموتیو و اسپارتاک پیشنهادات خوبی را دریافت کرده که این پیشنهادات از طریق مدیر برنامه های مهدی قایدی به اطلاع باشگاه استقلال رسید است و قرار است طرفین در پایان فصل صحبت های جدی در این زمینه با هم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دربی فردا می تواند آخرین دربی مهدی قایدی در سال های اخیر باشد؛ مهدی که بعید می رسد در بازی فردا شب بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو ببندد به یقین تلاش خواهد کرد یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش بگذارد تا در نهایت با خاطره ای خوش مهیای جدایی از جمع آبی پوشان شود.

 

پیشنهاداتی که برای بخدمت گیری مهدی قایدی مطرح شده از 200 هزار دلار تا یک میلیون دلار متغیر است در حالی که قرارداد او درفصل جاری با استقلال کمتر از 50 هزار دلار بوده؛ یعنی کمتر از یک میلیارد تومان. این موضوع موجب قهر چند روزه مهدی قایدی پیش از بازی با مس رفسنجان شده بود و در ادامه باشگاه استقلال وعده داد این قرارداد را اصلاح خواهد کرد. تصمیم باشوی فوتبال ایران برای جدایی از استقلال و حضور در یک تیم خارجی که بدون شک آورده ی مالی خوبی هم برای باشگاه خواهد داشت جدی است و قرار است در پایان فصل با کمک باشگاه انجام شود.

استقلال تهران مهدی قایدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران مهدی قایدی مهدی قایدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.