Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@09:11:03 GMT

حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای کشور را بیمه خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۳۶۹۶

حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای کشور را بیمه خواهد کرد

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز پنجشنبه  در خطبه های  عید سعید فطر شهرستان فردیس افزود: جمهوری اسلامی ایران  همیشه زمینه حضور برای مشارکت  مردم  در سرنوشت آینده کشور فراهم

کرده  زیرا  این نظام الهی براساس  مردم سالاری دینی شکل گرفته است.

وی  اضافه کرد: دشمنان با فشارها و تحریم های اقتصادی می خواهند مردم را از صحنه خارج و  از انقلاب و نظام مقدس اسلامی مایوس کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه فردیس بیان داشت:  دشمن وقتی حضور مردم را پای صندوق های رای می بیند از ادامه  فشارها و تحریم ها مایوس شده ضمن آنکه حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب دلگرمی 

مسوولان و تصمیم بگیران در عرصه کلان و شوراهای اسلامی شهر و روستا می شود.

ایمانی  با اشاره به بیانات حضرت امام (ره) که حفظ جمهوری اسلامی را از اهم واجبات و از  نماز بالاتر دانست، اظهار داشت:  درخت تناور نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون هزاران شهید

آبیاری شده  و مردم  پای این نظام  و انقلاب هزینه های فراوانی داده اند.

امام جمعه  فردیس  گفت: کسانی باید برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند که ضمن داشتن  توانمندی بالای مدیریتی الزام عملی به ولایت فقیه و ارزش های والای دینی و اسلامی  بوده و بتوانند مشکلات کشور را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات یک مشورت است ، بیان داشت:  این حضور  مشورت نظام با مردم است  که چه کسی را برای مدیریت اجرایی کشور اصلاح می دانند و باید در این زمینه مردم بیشتر تحقیق کنند و شخصی مطابق با معیارهای  انقلاب  را انتخاب نمایند.

ایمانی افزود: رهبر معظم انقلاب  اسلامی همواره  مطابق با خواست و میل مردم عمل کرده و در انتخاب دولت ها به اراده مردم احترام گذاشته است.

امام جمعه شهرستان فردیس  خطاب  به مردم گفت:  امروز روز امتحان و آزمایش ما و شما است و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای نظام و جمهوری اسلامی را بیمه خواهد کرد و اگر بتوانیم اصلاح ترین  فرد که  اعتقاد به نظام و قانون اساسی را  دارد  انتخاب کنیم، مشکلات کشور بدون نگاه بیگانگان برطرف خواهد شد.

ایمانی افزود: کسی که جلوی واردات بی رویه کالا را بگیرد و چرخ کارخانه ها را به گردش در آورد و کارگر را سر کار نگه دارد؛ کسی که بتواند نشاط و شادابی را داشته باشد باید در پای صندوق های رای حضور پیدا کنیم و او را به عنوان رییس جمهوری و یا به عنوان عضو شورای شهر انتخاب نماییم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری  که فرمودند مردم یک دولت جوان و حزب الهی روی کار بیاوردند، گفت: کابینه باید چابک  بوده و رییس جمهوری باید دارای توانایی مدیریت و  روحیه انقلابی و جهادی  داشته باشد.

امام جمعه فرذیس گفت : رییس جمهوری  مسوولیت سنگینی برعهده داشته و مدیر اجرایی کشور است ضمن آنکه با برنامه قوی وارد میدان شود، ساده زیست  و درک درستی از امنیت ملی  داشته باشد.

وی توضیح داد: شهید حاج  قاسم سلیمانی مرد  میدان بود و برای ایران در عرصه میدان پیروزی های بزرگ خلق کرد و  برخی سران کشورهای منطقه که تا دیروز سخنان دیگری علیه ایران اسلامی به زبان می آوردند به برکت تدبیر این شهید والامقام لحن گفتار آنان تغییر کرده و از ایران به عنوان همسایه بزرگ منطقه یاد می کنند.

ایمانی گفت: امیدوارم مردم با حضور مقتدرانه درپای صندوق های رای این نظام را تقویت کنند و انقلاب را استحکام ببخشند و به اقتدار نظام و عزت ایستادگی مقاومت جبهه مقاومت بیفزایند.


 

برچسب‌ها عید سعید فطر انتخابات ۱۴۰۰ فردیس ستاد اقامه نماز کشور پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید فطر انتخابات ۱۴۰۰ فردیس عید سعید فطر انتخابات ۱۴۰۰ فردیس ستاد اقامه نماز کشور اخبار کنکور پای صندوق های رای جمهوری اسلامی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد

به گزارش صدای ایران ازایرنا به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار رهبر شیعیان کشور آفریقایی مالی، ضمن ابراز خرسندی از ترویج مکتب اسلام و اهل بیت در دیگر کشور‌ها ابراز داشت: حقیقتاً زمانی که عزیزانی مانند شما را می‌بینیم که به سبب ارتباطی که با حوزه علمیه قم داشته‌اند، امروز در کشور خود مورد اعتماد مردم‌اند و عَلَم اسلام و مکتب اهل بیت را در دست گرفته‌اند، برای ما مایه مباهات است.

امام جمعه قم با اشاره به نقش اخلاق در تبلیغ دین اظهار داشت: پیامبر با رفتار و اخلاق پیروز شد «وَلَو کُنتَ فَظًّا غَلِیظَ ٱلقَلبِ لَٱنفَضُّواْ مِن حَولِکَ.» بنابراین شما نیز باید با اخلاق، تفکر اهل بیتی را در کشور خود گسترش دهید.

وی ادامه داد: امام رضا – علیه السلام – می‌فرماید «فَإِنَّ اَلنَّاسَ لَوْ عَلِمُوا مَحَاسِنَ کَلاَمِنَا لاَتَّبَعُونَا.» یعنی اگر مردم زیبایی‌های کلام ما را بدانند، از ما پیروی خواهند کرد؛ بنابراین باید قبل از گفتار، با رفتار دین را به مردم معرفی کنیم «کُونُوا دُعَاهً لِلنَّاسِ بِغَیْرِ أَلْسِنَتِکُمْ.»



نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: مردم رفتار ما را نگاه کرده و ارزیابی می‌کنند و در نتیجه همین رفتار است که اگر گفته‌های ما منطقی باشد به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند.

وی تأکید کرد: آنگونه مکتب اهل بیت – علیهم السلام – را به مردم معرفی کنید که دل‌های آماده به شما گرایش پیدا کنند، زیرا شما نماینده مکتبی هستید که می‌تواند ایجاد جاذبه نماید.

استاد حوزه علمیه قم ابراز امیدواری کرد: امیدواریم حضورتان در ایران و خصوصاً شهر مقدس قم، عزم و اراده شما را برای تلاش بیشتر فراهم سازد که خداوند متعال می‌فرماید «وَ الَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا.»

وی با اشاره به تأثیر انقلاب اسلامی در جهان خاطر نشان کرد: کی باور می‌کردیم که عزیزان ما در کشور‌های آفریقایی – به برکت این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی – مدافع انقلاب بشوند و حتی هدایت گری مردم را بر عهده بگیرند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران نه تنها مدافع شیعه و مسلمانان، بلکه مدافع تمامی مظلومان جهان است. ما قدر تک تک شما را می‌‎دانیم و در مشکلات در کنار شما خواهیم بود، زیرا جمهوری اسلامی مسلمانان را عنصر پیکر واحد می‌داند.



در ابتدای این جلسه، رهبر شیعیان مالی ایران را پشتیبان انسانیت و کشوری عنوان کرد که اسلام را سر پا نگاه داشته است و گفت: همگان می‌دانند که ایران از مظلومان دفاع می‌کند.

"سید محمد شوالا حیدرا" همچنین گزارشی از وضعیت شیعیان کشور مالی و انعکاس خوب حمله ایران به رژیم صهیونیستی در کشور‌های آفریقایی ارائه شد.

دیگر خبرها

  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • سفر رهبر شیعیان کشور مالی به قم (+ عکس)
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟