Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:به عنوان کسی که تجربه دربی داشته می‌گویم؛ عدم حضور تماشاگران یک حسن است و بچه‌ها راحت‌تر می‌توانند بازی می‌کنند.

محمد برزگر در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دربی روز جمعه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: دربی شرایط خاص خود را دارد و هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی آماده‌تر باشد موفق‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در درجه دوم هر تیمی که از لحاظ بدنسازی، فنی و تاکتیکی برنامه‌ریزی قوی تری داشته باشد بازی را دست میگیرد.

وی در خصوص برگزاری دربی بدون حضور تماشاگران عنوان داشت: بر خلاف تصور عموم، عدم حضور هواداران به علت کرونا یک حسن است و بچه‌ها راحت‌تر می‌توانند بازی کنند. من تجربه دربی داشتم، حضور تماشاگران هم تاثیر مثبت دارد و هم منفی. درست است که هیجان کار بالا می‌رود، اما گاهی یک بازیکن تحت تاثیر جو قرار می‌گیرد و باعث تضعیف کار است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اینکه احتمال موفقیت و پیروزی کدام تیم بیشتر است گفت: پرسپولیس شرایط فنی و تاکتیکی مناسبی دارد و خیلی خوب بازی می‌کند. نتایج خوبی آسیایی که کسب کرده از بعد روحی و روانی توانسته تاثیر مثبت بر بازیکنان بگذارد. استقلال هم تیم خوب و قابل احترامی است، البته که آن‌ها دست و پا بسته نیستند، اما استقلالی‌ها فقط می‌آیند که ۳ امتیاز بازی را بگیرند.

برزگر با گلایه از برنامه سازمان لیگ برای برگزاری دیدار های لیگ برتر تصریح کرد: نماینگان ایران بعد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بلافاصله به قرنطینه رفتند و بعد آن نیز بازی داشتند. پرسپولیس در هند بازی داشت، جایی که به لحاظ شرایط آب و هوایی با ایران متفاوت است و از نظر کرونا هم در وضعیت خوبی نیست. سازمان لیگ باید فرصتی برای استراحت و ریکاوری بچه‌ها ایجاد می‌کرد تا قوا تجدید کنند. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: به عنوان یک هوادار اگر بخواهم بازی و نتیجه را پیش‌بینی کنم باید بگویم پرسپولیس انسجام دارد و هماهنگی بین خطوطش بیشتر است. این تیم با برتری ۲ بر صفر به پیروزی می‌رسد.

بیشتر بخوانید: از سیر تا پیاز قاضی دربی ۹۵؛ ۲۲ کارت زرد و ۴ پنالتی و کارت قرمز

انتهای پیام/

برچسب ها: محمد برزگر دربی استقلال پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال محمد برزگر دربی استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس

پس از اینکه ازمان لیگ برنامه ۴ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اینکه بازی هفته سی‌ام این تیم مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، اعتراض کرد و خواهان اتخاذ تمهیداتی برای انجام مسابقه در حضور هواداران خودش شد( البته این بیانیه خیلی زود از روی کانال استقلال برداشته شد).

در همین راستا سهیل مهدی هم مصاحبه کرد و مدعی شد سازمان لیگ برای هفته آخر تمهیداتی را مدنظر قرار می دهد و استقلال را فراموش نکرده است. در این میان نکته حائز اهمیت، شرایط باشگاه پیکان است. تیمی که  روی کاغذ میزبان استقلال در هفته پایانی محسوب می‌شود و قطعاً نظر آنها نیز در انتخاب محل برگزاری مسابقه تاثیرگذار است.

طبق آخرین شنیده‌های ما، اگر استقلال قهرمانی خودش در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر را قطعی کند یا اینکه این عنوان در هفته ماقبل پایانی به پرسپولیس برسد که مشکل عملاً تا حد بسیار زیادی حل شده تلقی می‌شود چون پرسپولیس در صورت قهرمانی، هفته پایانی جام را بالای سر می‌برد و از بابت حضور تماشاگرانش نیز مشکلی ندارد. از سوی دیگر اگر استقلال هم در هفته بیست و نهم قهرمان شده باشد، آنگاه می‌توان بازی این تیم مقابل پیکان را یک روز دیرتر برگزار کرد تا در ورزشگاه آزادی انجام شود اما اگر قرار بر این شود که گره قهرمانی در آخرین هفته باز شود آنگاه تکلیف چه خواهد بود؟

طبق شنیده‌های ما یکی از طرح‌هایی که شایعه اجرای آن در تمرین استقلال هم به گوش بازیکنان این تیم رسیده، برگزاری مسابقه هفته سی‌ام میان پیکان و استقلال در قزوین است. پیکانی‌ها یک بار در این استان از پرسپولیس میزبانی کردند و حالا این شایعه مطرح شده که شاید بازی آنها با استقلال نیز به قزوین انتقال داده شود. البته قطعاً حتی اگر چنین مسئله‌ای به عنوان یک راهکار مد نظر باشد، تنها راهکار نخواهد بود و تا وقتی سازمان لیگ به صورت رسمی چیزی را اعلام نکند، نمی‌توان پیرامونش اظهار نظر قطعی کرد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!