Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور نسبت به اظهارات تکذیب شده ی یک نماینده مجلس درباره مفقودی 200 دز واکسن کرونا طی یک توئیت واکنش نشان داد

به گزارش برنا، «علیرضا موذی» معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور نسبت به اظهارات تکذیب شده ی یک نماینده مجلس درباره مفقودی 200 دز واکسن کرونا طی یک توئیت واکنش نشان داد، او در این باره نوشت: شفافیت در روند واکسیناسیون، اراده‌ی نظام سلامت و مورد تأکید همیشگی رییس‌جمهوری و دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 موذی افزود: امید که حداقل و حداقل در حوزه‌ی سلامت عمومی و در مقابله با بحران فرساینده‌ی کرونا، حرافی‌های غیرمسوولانه را پایان دهند و عطش دیده‌شدن در عرصه‌ی عمومی به هر قیمت را اندکی مهار کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون رئیس جمهور مجلس سلامت دولت واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند

جاویدپورسرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان  گفت: ۳۰ میز خدمت به همت دستگاه‌های اجرایی و در مناطق مختلف طی سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان سمنان برپا شد.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: ۹ هزار و ۷۰ درخواست با حضور شهروندان استان در ستادهای ارتباط مردمی با دولت در مناطق مختلف ثبت شد.

این مسوول با بیان اینکه بیشترین ثبت درخواست‌های مردمی در سفر آیت‌الله رئیسی به سمنان از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت(سامد) با فراوانی ۴۷ هزار و ۵۶۰ درخواست بود، ابراز کرد: بیشترین درخواست‌های مردمی در تماس تلفنی با سامانه سامد در زمینه دریافت تسهیلات بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • سومین درخواست وزارت ارتباطات برای رفع فیلترگوگل‌پلی/ رونمایی ماهواره‌های جدید تا یکی دو ماه دیگر
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!