Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام نبی زاده گفت: با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، عملیات جهادی ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان در ایام عید سعید فطر، رصد می شود.

«حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به مصوبات ستاد کرونای استان در خصوص مراسمات عید سعید فطر و ضرورت های اعلام شده از سوی این ستاد، به بیان اقدامات صورت گرفته در این باره پرداخت و اظهار کرد: پیرو جلسات برگزار شده با ستاد کرونا و تأکیدات دکتر ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز به منظور تبیین دستورالعمل‌های فوری در جهت پیشگیری از جهش بیشتر ویروس کرونا در استان خوزستان، موارد قابل پیگیری در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به رؤسای ادارات در سطح استان ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: ضمن ایجاد تعامل جدی با رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی در بستر فضای مجازی و انتشار موارد مورد انتظار، ترتیبی اتخاذ شد تا با حضور دبیر ستاد کرونای استان، اقدامات لازم مورد پیگیری قرار گیرد. 

 

وی با ابراز خرسندی از همراهی ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در اجرای این عملیات عنوان کرد: با هماهنگی و موافقت دبیر ستاد کرونای استان، این بستر فراهم شد تا با حضور ایشان در گروه مدیران ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان در فضای مجازی، کلیه فعالیت های ابلاغ شده به شکل مستقیم مورد رصد و نظارت دقیق قرار گیرد. 

 

حجت الاسلام نبی زاده در پایان یادآور شد: امیدواریم با پیگیری جدی و حضور دلگرم کننده دکتر ابول نژادیان در این عملیات فرهنگی-اجتماعی، بتوانیم عید سعید فطر را در بهترین شرایط و امن‌ترین فضای معنوی ممکن، سپری کنیم.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی عید فطر تبلیغات اسلامی خوزستان ادارات تبلیغات اسلامی عید سعید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۴۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتور امروز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود.

دور رفت را تیم تراکتور با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسیده بود.

در جدول رده بندی تیم تراکتور با ۴۱ امتیاز در رده چهارم است و تیم فولاد خوزستان هم با ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • پویش نقالی شاهنامه در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران