Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی نبی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به مصوبات ستاد کرونای استان در خصوص مراسم عید سعید فطر اظهار کرد: پیرو جلسات برگزار شده با ستاد کرونا و تأکیدهای فراوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای تبیین دستورالعمل‌های فوری در جهت پیشگیری از جهش بیشتر ویروس کرونا در استان خوزستان، موارد قابل پیگیری در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به رؤسای ادارات در سطح استان ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا ضمن ایجاد تعامل جدی با رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی در بستر فضای مجازی و انتشار موارد مورد انتظار، ترتیبی اتخاذ شد تا با حضور دبیر ستاد کرونای استان، اقدامات لازم مورد پیگیری قرار گیرد. مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با ابراز خرسندی از همراهی ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در اجرای این عملیات، عنوان کرد: با هماهنگی و موافقت دبیر ستاد کرونای استان، این بستر فراهم شد تا با حضور وی در گروه مدیران ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان در فضای مجازی، کلیه فعالیت‌های ابلاغ شده به شکل مستقیم مورد رصد و نظارت دقیق قرار گیرد. حجت الاسلام نبی زاده در پایان گفت: امیدوار هستیم با پیگیری جدی و حضور دلگرم کننده دکتر ابول نژادیان در این عملیات فرهنگی-اجتماعی، بتوانیم عید سعید فطر را در بهترین شرایط و اَمن ترین فضای معنوی ممکن، سپری کنیم. کد خبر 5211261

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان عید سعید فطر دانشگاه علوم پزشکی اهواز ویروس کرونا عید سعید فطر نماز عید سعید فطر بوشهر انتخابات 1400 آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه گرگان عکس استانها شیوع کرونا اردبیل فطریه بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین موسی پور در دیدار با مسئولان دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان گفت: باید از فرصتی که سردار سلیمانی در استان کرمان ایجاد کرده با طرح‌های خلاقانه و نو برای رشد فرهنگی بهره ببریم.
وی به عملیات شگفت آور وعده صادق هم اشاره کرد و گفت اکنون ایران اسلامی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب به عنوان یک ابرقدرت در منطقه مطرح است. 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور دیشب هم با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان دیدار کرد و گفت : افتخار و عزت این نظام مدیون ایثارگری های شهدا وخانواده های معظم آنهاست .

دیگر خبرها

  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | دیه قطع درختان شهر کجا هزینه شد؟
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | توسعه فضای سبز با عوارض قطع درختان
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند