Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا کنگره مزبور به صورت وبیناری در ۲ نوبت طی روزهای ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه و نوبت دوم در ۳۰ اردیبهشت تا یکم خردادماه برگزار خواهد شد.
دبیر ششمین کنگره بین‌المللی دوسالانه انجمن جراحی زانو، آرتروسکوپی و آسیب‌های ورزشی ایران در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این کنگره با مشارکت متخصصان و محققان بین‌المللی از اروپا، آمریکای شمالی، استرالیا و شرق آسیا و صاحب نظران داخلی برگزار می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر محمدحسین ابراهیم زاده افزود: کنگره مزبور در ۱۲ محور شامل جراحی زانو، آرتروسکوپی، آرتروپلاستی، آسیب‌های ورزشی، جراحی‌های آرتروسکوپی، آسیب‌های ورزشی هیپ، مچ پا، شانه، آرنج، مهندسی غضروف، اسکافولدها و طب بازساختی در ارتوپدی برگزار می‌شود.
وی برپایی میزگردهای مختلف در زمینه جراحی آرتروپلاستی و آرتروسکپی زانو، شانه، مچ پا، هیپ و ران را از دیگر بخشهای کنگره مزبور برشمرد.
دکتر ابراهیم زاده بیان کرد: کنگره بین‌المللی انجمن جراحی زانو، آرتروسکوپی و آسیب‌های ورزشی ایران هر ۲ ساله برگزار می‌شود و موضوعات و محورهای این کنگره هم طبق تصویب انجمن بین‌المللی آرتروسکوپی، جراحی زانو و پزشکی ورزشی ارتوپدی (ISAKOS) انتخاب می‌شود.
وی گفت: در کنگره امسال بحث‌های مهندسی بافت، طب بازساختی و سلول‌های بنیادین در درمان ضایعات غضروفی مورد توجه قرار گرفته است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با دارا بودن بیش از ۹ هزار دانشجو و حدود ۲۵ هزار کارمند بهداشتی و درمانی اکنون به عنوان قطب علوم پزشکی شمال شرق کشور محسوب می شود.

برچسب‌ها وبینار مشهد ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وبینار مشهد ارتوپدی وبینار مشهد ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اخبار کنکور آسیب های ورزشی بین المللی جراحی زانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ آذری در سفر به شهرکرد گفت: سال گذشته ۹ کنگره در سراسر کشور برگزار شد و امسال هم برنامه ریزی شده تا کنگره ملی شهدا در نقاط مختلف کشور برگزار شود.
وی افزود: کنگره ۲ هزار و ۵۰۰ شهید چهارمحال و بختیاری هم سال ۱۴۰۴ در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • برگزاری دومین کنگره بین‌المللی سالمندی سالم در تبریز
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • دلایل بروز زانودرد و روش‌های درمانی آن را بشناسید
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • دلایل بروز زانو درد و روش‌های درمانی آن را بشناسید
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی