Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، فواد صادقی فعال سیاسی اصلاح‌طلب و از نزدیکان به محسن هاشمی، درباره حضور وی در عرصه انتخابات، با حضور در اتاق سیاست در ایران در کلاب هاوس گفت: درباره وضعیت اصلاح‌طلبان مشکل عمومی وجود دارد و در سازوکار جبهه اصلاحات تغییراتی صورت گرفت که کار را مشکل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ابتدا مقرر بود هر فردی که ۱۰ شخصیت حقیقی یا حقوقی وی را پیشنهاد دادند، کاندیدای بالقوه باشد و در رای‌گیری اگر یک سوم آرا را به دست می‌آورد به عنوان کاندیدای مقدماتی در نظر گرفته می‌شد. پس از رای گیری فقط ۷ کاندیدای جبهه از ۱۴ نفر آرایشان بالای یک سوم بود و پیشنهاد شد هر ۱۴ نفر برنامه ارائه دهند.

صادقی با بیان اینکه الان مشکلی که وجود دارد این است که رای گیری بعد از ثبت نام و قبل تایید صلاحیت‌ها باشد و در وسط مرحله ثبت‌نام وضعیت‌شان مشخص می‌شود، اظهار کرد: غیر از آقای تاجزاده که امیدی به تایید صلاحیت ندارد، ۶ نفر دیگر در صورتی که دو سوم رای را کسب نکنند یا باید انصراف دهند یا مستقل به صحنه بیایند. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: مشورت هایی شده که این مشکل حل شود و اعلام رای دو سوم به بعد تایید صلاحیت موکول شود و یا به نظرسنجی‌ها موکول شود. این مشکلی است که برای ۵ کاندیدا منهای آقای تاجزاده که احتمالا ردصلاحیت می‌شود و آقای ظریف که اعلام انصراف داده پیش می‌آید. احتمالا این ۵ نفر در روز شنبه تصمیم می‌گیرند که می‌آیند یا خیر.

وی افزود: آقای هاشمی هم یکی از این ۵ نفر است که وضعیت‌شان باید بررسی شود و احتمالاً روز شنبه به جمع بندی می‌رسند و مشورت هایی با جهانگیری و برخی اصلاح طلبان داشته و تا روز شنبه نظرشان را اعلام می‌کنند.

کد خبر 600831 برچسب‌ها محسن هاشمی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محسن هاشمی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم گیری نهایی اسرائیل درباره حمله به رفح ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده

روزنامه یدیعوت آحارانوت امروز سه‌شنبه به نقل از ارتش اشغالگر نوشت که ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده تصمیمی نهایی درباره جنگ غزه اتخاذ خواهد شد یا سند تبادل اسرا با حماس امضا می‌شود یا عملیات رفح کلید زده می‌شود.

به گزارش مشرق، با گذشت ۲۰۷ روز از تجاوز تمام عیار رژیم صهیونیستی به نوار غزه و ویرانی‌ مناطق مختلف آن در کنار شهادت، مجروحیت و آوارگی هزاران نفر از ساکنان آن، این رژیم بدون دستیابی به هیچ یک از اهداف اعلامی، همچنان بر طبل جنگ می‌کوبد.

روزنامه یدیعوت آحارانوت امروز نوشت که در سایه تدارک برای عملیات زمینی در رفح «بر اساس برآوردهای ارتش اسرائیل طی ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده درباره عملیات نظامی در جنوبی‌ترین منطقه نوار غزه (رفح) یا توافق تبادل گروگان‌ها با حماس، تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد».

بر اساس این گزارش طی این مدت تصمیمی نهایی درباره جنگ غزه گرفته خواهد شد.

این در حالی است که وزیر خارجه رژیم اسرائیل یسرائیل کاتس پیشتر گفته بود که در صورت دستیابی به توافق تبادل اسرا با حماس، «می‌توان حمله به شهر رفح را به تاخیر انداخت».

بامداد روز شنبه (۲۷ آوریل) حماس اعلام کرد که پاسخ رسمی رژیم صهیونیستی را درباره طرح این جنبش درباره تبادل اسرا و آتش‌بس که به میانجیگران مصری و قطری در ۱۳ آوریل ارائه کرده بود، دریافت کرده و در حال بررسی آن است.

در حالی که برخی مقامات ارشد صهیونیست اعلام می‌کنند که تل‌آویو در هچ توافقی امتیازدهی نخواهد کرد و از تحقق اهداف اصلی جنگ یعنی نابودی حماس و بازگرداندن اسرا کوتاه نخواهد آمد، برخی دیگر از این مقامات درباره هرگونه حمله زمینی به رفح و افتادن مجدد در دام کمین‌های مقاومت هشدار می‌دهند و نابودی حماس را غیرممکن توصیف می‌کنند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • (ویدیو) تعریف متفاوت محسن هاشمی از فائزه، مهدی و میرحسین موسوی
  • سوال و جواب‌ کوتاه از محسن هاشمی درباره خواهرش! | فیلم
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ ها در سال ۱۴۰۳
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ها در سال ۱۴۰۳/ اعلام جزییات مصوبه دولت
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • تصمیم گیری نهایی اسرائیل درباره حمله به رفح ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟