Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@00:21:51 GMT

سرخیو آگوئرو؛ یک امضا تا پیوستن به بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۵۶۹۶

سرخیو آگوئرو؛ یک امضا تا پیوستن به بارسلونا

ستاره آرژانتینی منچسترسیتی دیگر چیزی تا انتقال به بارسا فاصله ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو در حال سپری کردن آخرین هفته های حضور خود در باشگاه منچسترسیتی است. مهاجم 33 ساله و آرژانتینی می خواهد سیتی را با کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان ترک کند و این جام یکی از اهداف مهم آگوئرو از زمان ورود به این باشگاه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در همین حین آگوئرو باید درباره آینده خود تصمیم گرفته و تیم فصل بعدش را تا چند هفته دیگر مشخص کند.

 

 

 

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، مذاکرات آگوئرو با بارسلونا بسیار خوب پیش می رود و تقریبا روی کلیات مهم توافق شده و پس از توافق روی جزئیاتی اندک، این بازیکن پیراهن بارسا را به تن خواهد کرد.

آگوئرو که سابقه چند سال بازی برای اتلتیکو را دارد، بی تاب بازی برای بارسا و هم تیمی شدن با دوست صمیمی اش لیونل مسی است. در واقع اگر انتقال او نهایی شود، می توان ادعا کرد که ماندنی شدن مسی نیز قطعی خواهد بود.

آگوئرو از سال 2011 برای سیتی بازی می کند و در 388 بازی توانسته 258 گل به ثمر برساند. او با این تیم 5 بار قهرمان لیگ برتر شده و 8 خرداد می تواند در فینال لیگ قهرمانان با شکست چلسی نخستین چمپیونزلیگ خود را نیز فتح کند و سپس با خیالی آسوده راهی بارسلونا شود.

 

 

لیونل مسی منچستر سیتی بارسلونا سرخیو آگوئرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی منچستر سیتی بارسلونا سرخیو آگوئرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!

به گزارش "ورزش سه"، موندودپورتیوو، نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا، واکنش جالبی به عدم درخشش کیلیان امباپه در بازی شب گذشته برابر دورتموند نشان داد.

ژاویر بوش در ستون خود نوشت: «جلاد بارسا در لیگ قهرمانان، تبدیل به امید هواداران بارسا شده تا رئال به پانزدهمین لیگ قهرمانان خود دست پیدا نکند، کسی که در سال های اخیر کابوس هواداران بارسلونا بوده، حالا امید اول آنهاست تا رئال مادرید در سالی که کورتوا و دو مدافع اصلی خود را در اختیار نداشته، ولی احتمالا در فینال خواهد بود، قهرمان نشود. 

کیلیان برابر دورتموند در بیشتر دقایق محو بود ولی برای او هنوز بازی برگشت باقیمانده و امید به فتح دو جام هیجان انگیزتر دیگر، لیگ قهرمانان اروپا و یورو 2024. او قرار بود ناجی تیم لوئیس انریکه باشد اما ناگهان شکست شب گذشته در دورتموند (1-0) راهیابی تیم فرانسوی به فینال ومبلی را بسیار پیچیده کرد.

 یک گل عالی از فولکروگ در نیمه اول باعث شد که نیکولا سارکوزی و الخلیفی روی سکوهای سیگنال ایدونا پارک خکششان بزند. نکته این است که اگر بازی 100 بار برگزار می شد، در 99 بار پی اس جی نتیجه مثبت می گیرد. 6 موقعیتی که پی اس جی در نیمه دوم از دست داد بسته به اینکه بازی برگشت چگونه به پایان برسد، می تواند در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا ثبت شود. به ویژه، آن ضربه سر فابیان روئیز، کاملاً تنها در محوطه جریمه یا دو ضربه‌ای که به تیر برخورد کرد. سه شنبه بعد در پارک دو پرنس بازی برگشت خواهد بود و باید دید امباپه به یک فینال دیگر می رسد و مانع قهرمانی رئال خواهد شد یا خیر.»

دیگر خبرها

  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)
  • PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست
  • عجیب اما واقعی؛ رکورد جالب استوک سیتی در نیمه‌نهایی‌های لیگ قهرمانان اروپا!