Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@08:49:16 GMT

رئیس اسرائیل: جنگ در خیابان‌های ما آغاز شده

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۶۰۶۴

به گزارش پایگاه خبری النشره، «رئووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی در واکنش به آشوب‌های داخلی این رژیم گفت که جنگ در خیابان‌های اسرائیل آغاز شده است.

رئیس رژیم اشغالگر در ادامه تاکید کرد، بیشتر افراد غافلگیر شده‌اند و آنچه را که می‌بینند باور نمی‌کنند.

پیش از آن نیز رئیس رژیم صهیونیستی با اشاره به درگیری‌های داخلی در ارضی اشغالی فلسطین گفت: به همه التماس می کنم، تمام تلاش خود را کنند تا از وقوع این اتفاق وحشتناک که مقابل چشمان ما در حال رخ دادن است، جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته نیز «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال التهابات اخیر در اراضی اشغالی و آشفتگی اوضاع داخلی صهیونیست‌ها اعلام کرد، اقدامات خشونت‌آمیز و شورش در شهرها غیرقابل تحمل است و ما آن را نمی‌پذیریم. ما در چندین جبهه درگیر هستیم و به طور فزاینده‌ای به آنها پاسخ می‌دهیم.

شهرهای مختلف سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد انتفاضه و مقاومت فلسطینی‌ها و عرب‌های ساکن آنجا در مقابل صهیونیست‌ها بود.

منابع خبری از درگیری میان عرب‌ها و فلسطینیان با صهیونیست‌ها در چندین شهر فلسطین اشغالی از جمله اللد، رهط، کفر قرع، عکا، رمله، طمره، یافا وام الفحم خبر دادند.

اراضی اشغالی همچنان در التهاب و درگیری/ رئیس رژیم صهیونیستی به التماس افتاد

در همین راستا، شهردار شهر اللد در سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد که کنترل این شهر کاملاً از دست خارج شده و خیابان‌های شهر به عرصه جنگ داخلی میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

همچنین در ام الفحم هم درگیری‌های شدیدی میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها روی داد. فلسطینی‌ها در این منطقه تظاهرات گسترده‌ای را علیه تجاوز اسرائیل به غزه برگزار کردند.

در بخش قدیمی قدس نیز درگیری‌هایی میان نظامیان صهیونیست و فلسطینی‌ها روی داد که در پی آن چند فلسطینی زخمی شدند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی صهیونیست ها رئیس رژیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که یک اسرائیلی در حمله حزب الله بامداد جمعه با موشک ضدزره به مزارع اشغالی شبعا کشته شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که راننده یک کامیون نظامی در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه نظامی ارتش اشغالگر در مزارع اشغالی شبعا کشته شده است.

سخنگوی ارتش اشغالگر هم از وقوع «یک حادثه امنیتی سخت» در مرزهای لبنان و تبادل آتش بین نیروهای حزب الله و نظامیان صهیونیست در مزارع اشغالی شبعا و اعزام بالگرد به منطقه درگیری خبر داد.

ارتش اشغالگر مدعی شد که در پاسخ به این حمله مرگبار، انبارهای سلاح و سکوهای پرتاب موشک حزب الله را در مزارع اشغالی شبعا هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که رزمندگانش ساعت ۲۳:۱۰ پنجشنبه شب در نزدیکی پایگاه «رویسات العلم» در بلندی‌های اشغالی کفرشوبا، یک کاروان مکانیزه ارتش رژیم صهیونیستی را در کمین ترکیبی گرفتار کردند.

مقاومت اسلامی در بیانیه کوتاهی که سحرگاه روز جمعه منتشر کرد، مسؤولیت این عملیات را بر عهده گرفت و توضیح داد که مجاهدانش کاروان نظامی صهیونیست‌ها را با موشک های هدایت شونده، توپخانه و سلاح‌های راکتی هدف قرار دادند.

در جزئیات بیشتر، مقاومت حزب الله تأکید کرد زمانی که کاروان ارتش اشغالگر به نقطه کمین رسید، با سلاح‌های هدایت شونده، توپخانه و راکت هدف قرار گرفت که طی آن دو خودرو نظامی منهدم شد و دشمن صهیونیستی برای خارج کردن تلفات خود مجبور به ایجاد ستون‌های دود شد.

منابع المیادین فاش کردند که یک کامیون نظامی متعلق به گردان ۱۲ تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی در میان کاروان مکانیزه این رژیم بود که در نزدیکی پایگاه رویسات العلم در کمین مقاومت قرار گرفت.

کد خبر 6088909

دیگر خبرها

  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا
  • حمله به رفح به یک درگیری سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ تن رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • گروه‌های فلسطینی: آماده مقابله با هر تجاوزی به رفح هستیم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی